Ångest..

Fan hade värsta fetångesten igår när ja skulle försöka somna.....

Dagen började ju så bra... Blev väckt typ 10 i 9 av mammsi, kände mej förvånansvärt pigg så ja bestämde mej för att inte somna om utan att jag verkligen skulle ta vara på den här dagen.. Solen sken ju redan osv..
Kollade på ett tv-program sen steg ja upp, ringde Emmsan o vi bestämde att jag skulle ta moppen till henne o sen skulle vi gå in till stan... Så ja satte igång o gjorde mej i ordning, käkade lite frulle o sådär.. Var färdig runt tjugo i 11 så med moppehjälmen på huvudet kmr ja på att de är lika bra att ja har skinnjackan på mej när ja kör ( ganska kalla vindar ute o så...) Men då hittar ja den inte... är ingenstans den brukar vara iaf.. Wtf ... ringer mamma o frågar surt var "hon" har lagt den lr om hon vet var den är..!? De gör hon inte... Så hon lägger surt på o ja tar min gamla urväxta skinnjacka ist som ja hittade när vi rensade... ( köpt på Rhodos 2000 xP ) Tänkte väl att skinnjackan var nånstans där hemma så ja åker iväg glatt på moppen ändå... 25 min senare ungefär är ja hemma hos Emma i Krafslösa.. Går innanför för Emma skulle hämta lite grejer, hennes lillebror hinner säga att jag ser "kul" ut i ansiktet o kallar mej loser ( xb ;@ ) sen så börjar vi traska.. Åh det är VAARMT som i öknen... Fy attans... Men Emma kan ju bättre genvägar än vi bonnabarn så vi är innne i stan efter typ en halvtimme 40  min.. Ganska hyfsad promenix ändå... Svettiga o dana kommer vi in till Åhléns o där inne var de grymt svalt o skönt...

Hittade lite grejer också.. till min stora glädje.. Köpte en lila tunika och en kortärmad stickad marinblå "höst"kofta på Gina och en stickad svart "klänning" från  Vero Moda på Rågårds.. Den hade kostat 300 sen var den nersänkt till halva priset som alla andra sommarkläder.. Men inte nog med det, den enda Smallen som var kvar hade sömmen i armen gått upp en liiiiten bit som mormor kan fixa på 5 min så då fick ja den 50 spänn biligare ( 99 kr!.) weei dagens klipp!..Några gapskratt senare så käkade vi på donken med, trodde inte jag skulle vilja sätta min fot där inne på ett braa tag ( med tanke på fågelfjäder-i kycklingen-händelsen en o en halv vecka tidigare...;S ) Men nöden har ingen lag ( kan man säga så om hunger!? Ô.o ) Så jag tog en Mc Fish, inga fågelfjädrar så långt ögat kan nå.. Sen så käka vi glass med... Yumyum... Åkte hemmåt vid halv 4 tiden, tog bussen till Emma sen moppen hem ,Hooot vare ute som sagt så de var skönt átt lufta av sej på moppen...

Väl hemma börjar ja leta mer efter min skinnjacka.. .. mamma hade letat igenom bilen på jobbet o allt.. vi letade typ hela kvällen heeelt utan resultat... Så de enda "vi" kom fram till var att senast jag använde den var förmodligen den 27:e JUli (?) när ja o Emma var i stan på Kalmar Marknad... Så eftersom den bara inte finns hemma så har jag väl min jääävla SLARVPELLA JÄVLEL glömt den i nått provrum lr nått den dan.. Det var ju varmt o ja provade mkt den dan o köpte en hel del med så ja hade många kassar att hålla reda på...Åååh min älskade skinnjacka, som ja köpte förra hösten för 900 spänn, förlåt för att jag inte upptäckte att du var borta tidigare...:/

Inte nog med att mamma var på mej om skinnjackan hela kvällen, trodde att ja inte brydde mej bara för att jag satt vid datorn , men ja satt ju faktiskt på bgb o försökte tänka ut när ja sist hade den på mej, läste gamla blogginlägg osv... Åh ja hade / har ångest så mamma behövde inte säga de hela tiden1.. : /

Men inte nog med det...o massa annat familjecrap.. så började jag få ont i halsen igår... Så ja verkligen tryckte i mej frukt, C-vitamin+vitlökstabletter, vatten, honungsté o honungsmackor... Vet inte om de känns bättre ida..?: /
Men JÄVLA FUCKING CRAP BAJS om ja nu blir sjuk lagom tills vi ska åka till Kreta.. ( I ÖVERMÅN!!!...) O.ö

Snälla Guuud eller nån GE MEJ LITE TUR NÅN GÅNG!!.. Jag hade fetångest igår o ja ska försöka skärpa mej med ordningen på mina grejer, jag kan inte rå för det!!.. Men du har straffat oss tillräckligt nu tycker jag!!!! ;((


MAMMA;PAPPA;BROR<3 :'/ 


Såå igår kväll ställde ja väckarklockan på tio i 8, Kändes waay konstigt att vakna av den!..:SS Men ja tvinga mej upp o skyndade på med kläder o lite frukost o de.. För jag skulle bara hinna med mamma så ja kunde åka med in till jobbet... Så japp ja hann, vi åkte typ vid fem i 9 .. Sen så åkte vi en svängis förbi MAXI, för mamma skulle köpa lite fikabröd till fikat osådäär... Jag passade även på att köpa hårfärg (mööörkbrunt!!.) mitt hår har blivit alldeles för solblekt, men ska ju vänta med att ta i de tills vi kommit hem från Kreta såklart!!...  Sen så köpte jag en SOLO-tidning som ja LOVAT mamma att inte läsa förräns på torsda när vi åker.... !  Köpte även en ny tandborste om någon är intresserad!? ^^,

Iaf.. Så nu sitter jag här inne på pappas kontor, är fortfarade smådepp både för att ja håller på att bli förkyld lagom till resan... åh dels för att jag snart måste ta mej in till stan för att gå in i varje jävla affär som ja var i den 29:e Juli, tänkatänka... åh fråga om dom har hittat nån skinnjacka i nått provrum lr om nån har lämnat in den lr så.. Gaaah jag orkar inteee >.<  Men alltid bäst att fråga iallafall.....

Jaa så ångesten är det inget fel på.... : /     Men bara o tänka POSITIVT som always, va gör en liten förkylning liksom.. Jag blir nog frisk fort!! Åh en skinnjacka är ju inte hela världen även fast ja älskar den o såå, de hade ju vart värre om de var mobilen lr något mer privat och värdefullt!... Om ja har tur så får ja ju tillbaka den!.. Men saken e mer den att jag blir så jääävla besviken på mej själv, detta är ju inte precis första gången ja glömmer nått på stan eller så... den senaste gången var ju på skolavslutningsdan när ja glömde mitt halsband inne i provrummet på GINA.. min ängel till mamma åkte ju dit o mkt riktigt hade dom ju hittat de när dom städade provrummen några dagar tidigare.. Mitt fina konfirmationshjärta liksom.. Vaddå tur ? Men frågan är ju om man kan ha den där turen igen... Alla människor i vår värld är ju tyvärr inte så himla ärliga heller!... ; /

Men nääe nu ska ja inte ha nån ångest av att åka in o fråga runt, herregud de är väl lika bra!!?

Så japp går väl in.. snaaart.. Ska städa här lite med har ja lovat.. -.- Jäjää that´s life..


En varning om att ja ska bli en bättre människa eller nått!?...

Vi hörs, innan vi åker I promise!.. Ska väl börja packa ikväll förresten!... :P

Ha de så bra soo long!!... Uppdaterar med lite nytt kändisskvaller eller så senare kanske!? ..  ; )


PUSSS&HEJ en slarvig ängestfull positivt tänkande TJEJ.... >.<  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se