Mischas nya hår..

                           image4


Mischa har bytt hårfärg och har klippt av håret en rejäl bit!.. Av de här två bilderna tycker jag dock att den första är finare men personligen tycker jag att hon passar bättre som brunett!!..Men synd att hon inte har kvar sitt långa fina hår!.. Hon är ju brunett natuligt, fast inte så här mörk men ja jag tycker hon ser mer softifiserad och naturlig ut som brunett!... Tänk OC säsong 1, så skulle hon ha de...
På omröstningen på Aftonbladet var dock resultatet från folket klart, över 70 % tycker att hon passar bättre som blondin... Jaja jag gillar henne bäst som brunett och det viktigaste av allt är ju att hon själv gillar sitt hår!!.. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se