Packningslista...

Åker till Kreta i övermån ju, även fast varken humöret lr hälsan é på topp så ser jag ändå fram emot en vecka utomlands...

Försöker tänka igenom lite vad det är jag ska packa ner, ska börja lite redan ikväll..Så okej här kmr en packlista som säkerligen kommer att uppdateras en aning innan vi åker om jag känner mej själv rätt...

Till hanbagaget, flygresan
♥ Mobilen
♥ Mp3
♥ SOLO-tidningen jag köpte idag o inte ska röra förrens på torsda!!
♥ Kamera
♥ En bok
♥ Plånboken
♥ Godis..


Med mera.. Men man får ju inte ha med vätskor o grejer nu så bäst att inte ha sminknecesären där i och så..

Resten av packningen..

♥ 3,4 bikinis
♥ Minst 4 klänningar
♥ Jeansshortsen, Bruna shortsen, Strandshortsen, Cityshortsen..
♥ Jeanskjolen
♥ En massa linnen o någon t-shirt
♥ Två , tre tunnare koftor
♥ Necesär o allt vad dt innehåller.., får inte glömma rakhyvlen+raklödder!..
♥ Två par flipflops/slip-in skor
♥ Handdukar o annat övrigt...
♥ Solglasögon med fodral (!)
♥ Cyklopet
♥ Underkläder..
♥ Två kameror..
♥ Tabletterna
♥ Pencilin (?) om de nu skulle va så jobbigt att jag har halsfluss!!..: /

Jaa detta är väl ungefär grunderna för att klara av en vecka där nere skulle ja tro....

Ska kolla igenom om dt är någonting mer jag behöver ha tvättat o sådär.. Så japp ska ta fram väskan snart!..

För övrigt har jag riktigt ont i huvudet o halsen känns svullen, inte kul alls.. : (

Men men kan inte göra något åt det bara att de le o hoppas att det går över fooooort!!!.. : )

Städade på jobbet innan förresten, satt vid datorn i aaalldeles för många timmar o köpte mörk kexchoklad..

Sen så åkte vi ännu en gång till MAXI, köpte mej ett par snygga svarta ballerina med nitar på o döskallar innuti ( får man inte glömma att nämna eftersom det inte syns när man har dom på..; ) Men dom var heta!!
Kostade 199 kr...Betalde 100, har ffs bara 700 kvar på kontot ( hade 1300 för nån vecka sen, var tar pengarna vägen!? Ô.o )


KRYA PÅ MEJ!!! <3 ^^,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se