Snart lyfter jag..

Japp om några få timmar svävar jag upp i det blå.. Låter det oroväckande? Nej nej ta det lugnt ja ska inte dö!..
Jag ska ju bara åka till Kreta, med ett flygplan såklart ^^,  Har ingen resfeber men lite vanlig feber kanske?

Känner mej i vilket fall helt orkeslös och huvudet väger typ 2 ton... Typiskt... : / Men de går nog om så fort jag får lämna detta gråa & trista land... Sol, hotell och strandliv en vecka framöver , W O N D E R F U L

Sitter på mammas o pappas jobb för tillfället, om ca 2 h skjutsar brossan oss till flygplatsen...

 HA DET BÄST HÄR HEMMA ,VI SYNS OM EN VECKA!!!   Glöm inte bort mej!! ^^.


                  PUSSAR&KRAMAR // JOSSE ♥



                                 image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se