-En "förtrollande" afton med bruttsen.

Hejsan Hoppsan & Godkväll!.. Hoppas att ni har haft en bra dag!?..
Det har iallafall jag haft! =)


Åkte till Emmsan vid kvart i tre ungefär. Vi käkade mat, dansade på hennes dansmatta & snackade lite.
Någon timme senare kom Karin och då bytte vi julklappar.
Av Kakan så fick jag mitt älskade röda äpple-halsband som jag har velat ha jättelänge. Blev superglad! =)

                   image181
Åh av Emmsan så fick jag ett manikyssätt, nagelfil, nagelklippare och fransk manikyr.
Tyvärr så köpte jag ju ett franskt manikyr sätt för bara ett litet tag sedan- till Emmas besvikelse när jag hade fransk manikyr i skolan för några veckor sedan...
Men aja, kan väl alltid komma till användning, nu gäller det bara att jag målar naglarna ofta, så det går åt!..^^,

Till Emma så gav vi bort ett hemmagjort presentkort på en valfri "bowlingkväll/dag" som jag satt och knåpade ihop igårkväll, Emma tjatar nämligen ofta om att hon vill bowla så vi tänkte att det kunde vara en bra julklapp till henne.
Jag gav även bort ett halsband som gick sönder innan hon ens tagit på sig det!...
Hoppas verkligen att jag har kvar kvittot nu!...

Vid halv 6 ungefär så kom Maja. Sedan åkte vi in till stan med Emmas syrra.
Vi hade nämligen bokat biljetter till filmen "Förtrollad",
haha - snacka om fjantig film, men jaja , lite söt & småkul var den väl allt... Alltid trevligt att gå på bio!.
Men hade nog blivit mer "förtrollad" av den om jag varit nåågra år yngre om man säger så...=P


Vi fick åka hem med snällaste farbror Lars vid halv tio tiden, åkte in till stan baara för att hämta oss, kanske han känner att han vill göra det en sista gång.. Mina älskade tvillingar ska ju snart flytta här ifrån, in till stan.
Mycket sorgligt, älskar ju deras stora, gamla hus..Har så sjukt många roliga minnen där ifrån!...

Aja, Nyårsafton imoron, sjukt, känns inte som det!...
Eftersom våra nyårsplaner tillsammans med vännerna bangade så skulle ju jag åka med mamma till släktningar i Skåne istället, som vi brukar göra. Sjukt mysigt!.. Men nu så tyckte Emma & Karin att vi tre kunde vara hemma hos mig imorgon istället, käka mat, spela eye-toy, åka in till stan osv..
Men mamma tyckte att det var lite väl kort varsel för att bestämma en sådan sak plus att det känns ju lite dumt när man har bestämt att man ska åka till några och sedan ångra sig samma dag..
vi får ta en sådan myshelg tillsammans, utan några föräldrar hemma en annan helg .
Mamma säger att hon kan åka hemifrån om vi vill vara själva hemma.... =)

Gullmamma, hon är verkligen världens bästa mamma ( och inte bara för att hon gör en sådan sak för mig, men hon ställer upp för mig till 100 %, hade inte stått ut i det här livet utan henne, absolut inte. )

Hon är min vägg som jag alltid kan luta mig mot, min skyddande ängel.
Därav halsbandet hon fick på julafton, avbildat som en änglavinge..
Min kära syster fick den andra vingen...

Datorn dampar igen, blinkar och håller på så jag tror att jag ska lämna den för idag!...
Är sjukt trött, ska nog kolla på ett DH -svsnitt innan jag somnar ändå, det är man aldrig för trött för!..=P
 
Hoppas att jag hinner skriva några rader imorgon innan jag far ner mot sydligare delar av Sverige...
Till älskade Skauneland rättare sagt!...=D


Godnatt & Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh det där halsbandet är ju helt underbart:)

2007-12-31 @ 00:04:45
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: tilda

underbart halsband! :D

2007-12-31 @ 00:23:47
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: de tror jag med, ngn dag står du där på stranden, thihi :)

2007-12-31 @ 00:33:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Annsingen

Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 07:57:38
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: sara

jo jag tänkte ju fråga dig men din header är ju just så som mina brukat bli...:/ Aja,nu vet jag i alal fall:) Tack, dina nya kläder var ju också
jättefina :) ÄLSKAR DIG, ha en underbar nyårsafton:)

2007-12-31 @ 11:05:35
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se