Annandagen...

Hej hej hej- Eller kanske ska säga Godmorgon!?...

Sov ganska så dåligt inatt, eftersom jag delade rum med en varmblodig mamma som befinner sig i klimateriet(!?) så har hon såklart skruvat ner temperaturen på typ 0.. Så jag vaknade gång på gång inatt av att jag frös!..

Men insåg inte fakta förrens jag vaknade vid halv åtta av Theos skrik och upptäcker att jagmed ligger i fosterställning  benen uppskjutna under hakan i nattlinnet...
- Mamma! Jag fryser ihjäääl.. Åh så tog jag min tunna filt, lämnade den skrangliga tältsängen för att lägga mig uppe i mammas varma säng.. Uppkrupen hos mamma kände jag mig som 5 igen...

Lämnade inte den sängen förrens vid tio ungefär. Låg o lyssnade på min iPod, spelade lite harpa och läste senaste numret av "Hänt extra", lite gos med en kinkig bebis


"Ljuva morgonstund i Solna... "

Gick direkt in i duschen o sedan har jag bara klätt på mig och ätit frulle.

Nu så ska jag bara sminka mig lite sedan drar vi ut i kylan- ( kallare än i Theos rum förmodar jag!..)

Efter ca 10 minuters promenad så är vi framme i Solna Centrum=massa kikande i affärer som har rea from. idag, forhoppningsvis några inköp och antagligen trängsel med en massa reasugna människor...

Framåt eftermiddagen sätter vi (jag,mamma pappa) oss i bilen och har en låång resa framför oss hem till Kalmar.. ( runt 4,5 timmar rättare sagt.)


                      Jiha, Ha en bra dag!♥ Josse


P.s. Theodor är sötast i världen, särskilt nu när han glider runt i sin lära-gå stol... Sköning alltså, ♥

Kommentarer
Postat av: Melina

Godmorgon,ha en bra onsdag!

2007-12-26 @ 13:33:07
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se