Bitter and alone..=p

Buhu, sitter här hemma alldeles själv! Ingen mat får man , får äta i min ensamhet...  Har inget att göra, mörkt & kallt & läskigt utanför fönstret. Har skruvat upp radion på högt ljud för att inte känna mig så ensam...
Mams & paps kommer inte hem förrens sent, det är nämligen julfest på deras firma...
Så jag är alltså ensam heeela långa kvällen, kommer sitta här framför datorn  bitter, utlämnad & frusen..och ja guuud vad det är synd om lilla stackars,ensamma mig, eller hur?!.. ; /


HAHAHA-överdriver som bara den, så farligt är det verkligen inte!..
Ganska så skönt att vara själv hemma och förresten så ska jag hem till favvotwinsen sen, Q kommer förmodligen också att vara där så det blir nog najs!..=))

Tog bussen hem för lite mer än en timme sedan..
Först fick jag sitta i en busskur i Funkabo o frysa i en kvart sedan fick jag sitta i en busskur i Lindsdal i en kvart, tjugo minuter.. Näe, det är inte lätt att bo på landet!..;P


Vad ska ni göra denna fredagkväll!?..

Nu så ska jag käka lite, Hare gutt!.  

                                Kram.

 från mej..=P

Kommentarer
Postat av: sara

tur att Karin var hemma trotts allt ;P Det var ju absolut inte så att jag inte ville vara med dig, jag kände mig bara inte så pigg på att träffa folk:/

ha det bäst bruttan

2007-12-14 @ 19:07:05
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se