Fredag- Vals&Mys.

Tja där!.

Försov mig idag- hade mindre än en kvart på mig innan bussen gick.
Åh jag som är känd för att inte kunna stressa- hann gott & väl...
Tur att vi hade idrott på första timmen!..
Dansade bugg idag igen och även lite vals.
Haha.. känns såå komiskt!...Alla ser så roliga & söta ut när dom dansar!.. =' )

Sedan så hade vi Engelska. ( Brukar vi egentligen ha på sista timmen men träslöjden var inställd idag så vi hade engelska på rasten & handledningen. ) Sedan fick som lyllosarna som har träslöjd sluta ( tio över tio ungefär!..)

Vi andra fick stanna kvar o ha syslöjd till fem i tolv...
De sista 10 minuterna på slöjden orkade jag inte jobba så kom Karin o knöt på mig Emmas scarf för ögonen sedan snurrade hon mig o sedan roade jag mig med att gå runt o ta på folk åh asgarva.
Shit vad jag garvade åh "skrek".. Gick ju in i allt och alla... 
HAHA fy fan det är ju så jäkla läskigt att inte se något.. Man har ju INGEN aning om var man är eller vad som händer runt omkring...
*Sorry till alla jag tafsade på!!..*

Det var inte på meningen ( som jag sa när jag var liten!... ) xP
Nu förstår jag varför Karin var så barnslig dagen före sin 15:års dag då hon fick gå runt med bindel för ögonen på stan och till och med i bussen... Stackar´n det är skitläskigt ju, men dock ganska kul!!..=P

Blev hämtat av mammsen eftersom det spöregnade ute. " SNÄLLT "


Sedan dess har jag varit på mammsens o pappsens firma då.
Har städat lite och ska snart fortsätta.
(Har "rast" nu..Åh rasten har som vanligt blivit ganska så lång...) =P

Vid
fyratiden drar vi då härifrån, blir lite shopping på MAXI (ska köpa gottis..)
och sedan så åker vi runt Krafslösa och hämtar upp Emma.
 Sedan ska Emmsan sleepa över hos mej!..
Kolla på IdolFinal, checka lite filmer & Godiskrängande står antagligen på schemat. Så mys så!..
Emma är ju inte ledig allt för ofta.. Så de gäller ju o passa på de helgen hon kan!!..=)


Måste gå och fortsätta med mitt jobb!.... Ciao då ! ♥

 Hoppas ni får en mysig kväll!. =)




"De senaste bilderna vi fått på vår kära lilla Theodor."

     image78

                       Vår allas egna lilla tomtenisse... Hans första jul-så kul!..=)

    image79
             "Kakburkar är  tydligen roliga leksaker.. "

    image80

          " Alltså, kolla blicken!.. Vilken charmör.. Man smälter ju!.. Inte sant!? .^^, "

Kommentarer
Postat av: Karin

söta bilder:) aa tror också marie, men amanda är ju grym hon med.. trevlig kväll på dig:)

2007-12-07 @ 15:27:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se