Godnattkram- en vecka före dopparedan..( ej menat som rim..)

Hej!

Kom hem för ungefär en halvtimme sedan.
Filmen ( Guldkompassen) var grymt mysig, gillade den absolut!..
Jag och Sara sa att vi också skulle vilja ha ett sånt där djur som följeslagare, tänk va tryggt & skönt att alltid ha någon att prata med, som försvarade en osv!.. =)

Filmen var slut vid tjugo i nio ungefär. Sedan fick vi vänta i nästan en timme innan saras mamma kunde komma o hämta oss för hon hade varit o bowlat med sitt jobb. Iallafall, så först satt vi innanför den ena ingången till biostaden, så kom en snubbe och sa att dom skulle låsa där. Så vi trava ner till den andra utgången och satte oss i trappan där.. Snart kommer samma snubbe och säger att dom ska låsa även där..
Jaha- så vi trava ut men det var såklart iiiskallt ute så vi gick in på Donken. Tror ni inte då att vi möts av ett
 " Vi stänger nu!.." där med (sjukt att dom stänger vid nio !..) Så jag och Sara fick snällt gå ut, vi var utstängda och fick stå ute och frysa.. =(  Vi gick iallafall upp i mc donalds rutchekanan, satte oss där..
 Så kommer en herre ut från donken så ja sa något i stil med " Sista besökaren på Mc donalds för idag då.. "

Då började han garva och tittade på oss lite "läskigt" när han gick därifrån så Sara sa "Hej" Åh han sa hej tillbaka sedan började han göra massa konstiga ljud för sig " Wohooo" Åh så gick han fram o tillbaka o sa "Wohoo"

Haha- han var säkert full... =P Lite läskig ändå...Ett tag trodde jag nästan att han skulle klättra upp till oss..;S

Aja det var skönt att stiga in i Saras mammas varma bil sen iallafall, kan jag lova er!..


Nu är jag sjuukt trött ( som jag har varit heela dagen ) Kommer nog somna lättare ikväll!..


Sovmorgon imon med- gutt, men måste ändå stiga upp hyfsat tidigt för jag ska hinna duscha o sådär!..

Ska borta bissingarna nu,  =)


                            Puss & Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Fridah

Sov så himla gott :)

2007-12-17 @ 22:45:33
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Karin

ha en fin tisdag:)

2007-12-18 @ 12:09:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se