GOTT NYTT ÅR !!!





En vecka sedan det var Julafton, tiden går.. Snart är det ju 2008!

Om en timme så sätter jag mig i bilen för att åka till Skåne.
Så nu vill jag bara passa på att Önska er Ett riktigt Gott nytt År,
Hoppas att ni får en underbar Nyårsafton
!

                 Som en sista fråga: Vad är Ditt nyårslöfte till nästa år!?


             image182


Antog denna "utmaningen" som en kort liten resurmé av mitt år,harlagt till några grejer men skulle ha kunnat skriva så mycket mer. Har tyvärr inte tid bara.


Årets Låt
Måste nog säga Fix You med Coldplay som jag och Karin nästan har lyssnat sönder under året som gått, på bussresorna påväg & hem till skolan...
Årets program OC & Desperate Housewives har varit som en drog för mig detta året!..
Årets Bok Harry Potter och Dödsrelikerna, sista boken- som inte är utläst än!..
Årets Film Pirates of the Caribbean- vid världens ände- årets biohöjdpunkt iallafall...Prämiär mitt i natten o allt Årets Dricka Vatten & Grönt té. Började faktiskt gilla té först detta året!..
Årets Plagg Klänningar, tunikor av alla dess slag. Har fått en mycket mognare & egen stil detta år.
Årets Byxor Har ej använd byxor så mycket detta året,men isåfall har det varit mina Cheap Monday som har använts flitigast- mörkgråa stuprör.
Årets Skor På sommaren- mina silvriga ballerina, nu på vintern, mina höga skinnstövlar.
Årets Klocka Har varit dålig på att använda klocka detta året- men nästa ska det bli ändring eftersom jag fick ett underbart klockhalsband i julklapp!...
Årets Doft Från och med Augusti: Nina Ricci.
Årets Smink Make up stores underbara foundation som jag upptäckte efter min sminkkurs jag var på där.
Årets Blogg Många, men eftersom min blogg skapades i år så får jag väl säga min egna!..
Årets Nyårslöften Satsa mer i skolan, vara en positivare & öppnare person, våga göra det jag vill, träna på gymmet minst 2 ggr i veckan och bara äta godis på helgerna. Wish me good luck!..x )
Årets bästa dag : Utan tvekan påskafton den 7:e april, dagen då min älskade lilla systerson kom till världen, eller möjligtvis fredag den 13:e april då jag fick träffa mitt lilla underbarn för första gången.
Jag fällde mina första glädjetårar den dagen!...:' )
Årets resor: Förrutom ett antal besök i olika städer i Sverige så är Kreta den längsta platsen jag har nått i år.



                                              Vi hörs nästa År!  =)

Kommentarer
Postat av: Zack

Gott slut & Gott Nytt År!

Hugs from Zack

2007-12-31 @ 11:15:40
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Karin

gott nytt år:)

2007-12-31 @ 11:41:39
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: fannyh

mina nyårslöften kan du läsa på min blogg :)
Gott nytt år!

2007-12-31 @ 12:11:07
URL: http://fannyhs.blogg.se
Postat av: Cassandra

Du är uutmanada: http://unikacassandra.blogg.se/1199055820_utmanad.html#comment :D

Mitt främsta nyåårslöfte är atta bli sundare och sluta äta så mycket godis!
kram och gott nytt år!

2007-12-31 @ 14:16:43
URL: http://Unikacassandra.blogg.se
Postat av: tilda

har faktist inga löften, ta dagen som den kommer :D

2008-01-01 @ 15:07:17
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se