Lördag- dan före dan före dopparedan.

Heeej!
 
Sjukt att det är julafton i övermon, eller hur!?..
Skulle ha bloggat tidigare idag..Men min dator beter sig inte som den borde...
Ber om ursäkt om det blir stavfel här. 
( Det är snart dags att ta farväl av min gamle vän till dator- på riktigt!...)
För den blinkar i ett nu och jag står inte ut med den längre.
Så nu skriver jag alltså med en svart skärm- jag ser nada...

Jaja, vaknade halv åtta imorse- chockad då jag insåg att jag somnat igår kväll utan att varken ha tvättat bort sminketborstat tänderna, tagit på mig pyjamasen eller släkct lamoprna eller stängt av playstationet i mitt rum...

Jävlar vad det blev fart på mig in i badrummet- bort med gårdagens smink !.. Usch vad ofräsch jag kände mig.. Såklart hade man ju lite extra smink på sig igår när det var julavslutning och allt...
Aja, sånt här kan ju hända den bästa. Men visst känns det onödigt..
Dock så är väl detta bara ett tecken på att jag var gryymt utmattad efter en låång termin i skolan.
Äntligen kunde jag pusta ut liksom.. Klockan var inte ens 11 igår när jag somnade...

Somnade iallafall om där i morse, steg upp vid kvart över tio ungefär- för då hade mamma kommit in i mitt rum och gett mig en bunte pengar plus en lapp där det stod något i stil med
" Bara för att du sköter skolan så bra"... Åh får dina fina betyg.. Kram från mamma "  =P  

Kollade på den gulliga julfilmen "Elosie at Chritmastime" - så himla sööt film!.. =)

Sedan åkte jag och mammsen över till Öland, vi kom nyss hem.
Gick på köpstaden & var förbi en sväng på Ö&B, sedan åkte vi till Växer & Kalmar Outlet.
Fyndade bland annat en snygg stickad kofta på H&M, för endast 98 kr
 ( Jag trodde dom märkt fel först men det var tydligen en "julkampanj" från H&M)
,  jag tackade självklart inte nej för snygg det är den!..
Kommer nog ha den på mig på julafton så bilder kommer!.. =)


Imorgon åker vi ju till Stockholm, ska bli grymt mysigt att träffa syrran, lilla Theodor och alla.. =)

Nu klockan 6 så ska jag kolla på ännu en mysig julfilm- "Grinchen" som går på 5:an. =)


Senare blir det lite paketinslagning och annat som hör julen till...


 Hoppas ni får en trevlig kväll!...

                                                Puss&Hej ♥
 ( Ursäktar ännu en gång om det blev stavfel här-ser ju som sagt inte riktigt vad jag skriver...)



Får se om jag skriver en rad imorgon ( kanske datorn mår bättre då?!..)
Annars så bloggar jag självklart från syrrans superdator imorgonkväll + julafton!...=)



Kommentarer
Postat av: bexh

svar: ja det är lite synd! haha ja det är klart ^^
ha det bra! :D

2007-12-22 @ 19:31:32
URL: http://gossiipgirl.blogg.se
Postat av: Egoina

jaa, tiden har verkligen gått snabbt!

2007-12-22 @ 20:26:36
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: L I S A

Helt sjukt att det är dags om knappt 2 dagar jag :)

2007-12-22 @ 21:16:09
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Linnea

Allt bra med dig? :)

2007-12-22 @ 21:21:23
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: Linnea

Ja det är jättebra! :) Börjar bli lite trött nu bara.

2007-12-22 @ 21:34:53
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: sara

Men ja det mesta men vi har ialla fall snö. Men pyttelite:P ha det bra i stockholm

2007-12-23 @ 10:23:44
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se