Måndag. 3:e December.

Hej hopp!.
Så har ännu en måndag gått.. (OBS-rim!)
Skönt när skoldagen är över ( veckans absolut jobbigaste & tröttaste dag!..)

Var först på jättedåligt humör..
Ville helst bara vända hem, lägga mig under täcket och sova..
Men det var ju ingen smart idé så jag stannade kvar och humöret blev bättre framåt dagen, iallafall efter att teknikprovet var avklarat..
Gick helt okeej, verkade inte som att jag var ensam om att inte ha pluggat allt för mycket iallafall...

Fick även tillbaka våra "Dagböcker" som var en uppgift i Svenskan för några veckor sedan ( att skriva dagbok i tre dagar..)
Tar alltid svenska-uppgifterna på ganska så stort allvar eftersom jag gärna vill behålla mitt MVG från förra terminen.. Min lärares kommentar var  något i stil med:
 " Det märks att du är en bloggare, du skriver personligt & humoristiskt, Bra Josse! " =P

Hade hörförståelse i Engelska också tillsammans med Emma och några andra som varit borta från lektionerna då det har varit nationella prov. Gick riktigt bra!. Kändes så iallafall!...Engelskan går bara bättre, kan såå mycket mer än vad jag kunde för ett år sedan!. Tackar jag tv:serierna för!..=P

Efter skolan åkte jag in till stan med älsklingstvillingarna.
Fikade på Kalmars mysigaste och äldsta café, Kullsenska.
Varm Choklad och kladdkaka med grädde ( M U M S ! )
Choklad är det bästa som finns!..Right?..;P
Riktig julfeeling på stan nu alltså, älskar det!!..
Julmusik som strömmar ur högtalarna, granar och fina utsmyckningar och belysningar överallt!..Underbart.=)

Tog bussen hem vid kvart över sex, var hemma prick sju.
Här hemma käkade vi pastasallad med pesto & kyckling.

Snart är det dags för lite franskaplugg, massa grammatikskit!..=( 

Hoppas ni har haft en bra dag!?.. Kramis♥


                            image59
Ungefär såhär ser jag ut varje dag nu för tiden..
Möss/väsk&skovalen varierar dock ibland!..=P

Kommentarer
Postat av: Sara

åååh, vad mysigt det låter:)

2007-12-03 @ 20:43:17
URL: http://www.saaaaaraa.blogg.se
Postat av: Josse

Vilket är det som låter mysigt!?..=P

2007-12-03 @ 20:46:01
URL: http://lollipoppan.blogg.se
Postat av: Karin

eller så gick han på anabola.. gustaf kom på senare att gubben varit på hans gamla gymnasieskola och föreläst om hur det är att vara drog-missbrukare

toksöt outfit!

2007-12-03 @ 20:46:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se