Med en sista känsla av jul...

Här kommer bilder från min Julafton- titta & njut eller blunda och bläddra ner! =P

image147
image148
image149
image150
                           "Mamma♥Son"

image151
               Theo tittar på "Kalle Ankas jul" för första gången..."
image152
             "Första mötet med Jultomten"

                                  
     image155

   image158
   image161image160image159
image162

Näe nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, tog ju trots allt över 200 bilder denna underbara dag!..
Men ett litet smakprov ur fotoalbumet kunde jag iallafall bjuda på!...=P


Var i stan tidigare- köpte bl.a annat ett par stuprörsjeans & en tubtop på Vila- där inne mötte vi också Maddes kompis som bor i Sthlm,komiskt!..Köpte även inpackning, sminksvampar och så bytte jag "klockhalsbandet" som såg ut som en liten väckarklocka mot ett klockhalsband som har formen av en gitarr, älskar det!..

Nu så hade jag tänkte slänga mig i sängen och titta lite på Desperate Housewives!... Eller INTE...:O
Precis nu,i denna stund blev hela Läckeby svart- strömmen har gått!.. Läskigt mörkt när man tittar ut genom fönstret, tur att jag har en bärbar dator iallafall.. Fast får ju vänta med att publicera detta inlägget såklart...
Usch så mörkt, tyst & dystert allt är!.. Är glad att jag inte levde för 100 år sedan!..
Jag som hatar mörker, snälla herr ström kom tillbaka SNAARAST!!...;S


Jaha, då var det väl bara till att vänta då................Jippi.........


21:53- nästan exakt en timme efter att strömmen gick. NU kom stömmen tillbaka, Yesyesyes, nu forsätter livet igen, herregud vad liten & hjälplös man känner sig utan ström egentligen...
Men ett antal levande ljus i huset, en ficklampa & Harry Potterboken i högsta hugg fick bli min räddning...
Hade velat tröstäta lite också, men hittade inget som lockade... Men men, jag överlevde & nu så får jag väl slänga mig i sängen och kolla på DH istället!..=P

P.s. Tack till alla elgubbar som fixade tillbaka strömmen så fort!! ^^,

Kommentarer
Postat av: :: N A D I A ::

Vilken söt liten plutt! ;D

2007-12-27 @ 22:29:23
URL: http://zooega.blogg.se
Postat av: Tess

jag rekommenderar krämen verkligen :)

2007-12-27 @ 22:30:35
URL: http://tews.blogg.se
Postat av: sanna

fina bilder

2007-12-27 @ 23:51:54
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Melina

fina bilder,ser mysigt ut!

2007-12-28 @ 12:06:30
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se