Minijulafton.

Då var första minijulaftonen för i år avklarad. =)

Var hemma hos Sossofia, käkade julgodis/julkakor, drack Sodastream och kollade på Shrek den tredje
- den var  asbra!..  Älskar Shrek-filmerna- hög nivå på den humorn!..
              

                     image125
                                                 Dom bebisarna- så sjuukt söta! =)

Sedan så bytte vi såklart julklappar.
( Inte jag och Sosso, om man skulle köpa till alla förrutom dom närmsta vännerna skulle man ju bli urfattig, mamma tkr redan att vi överdriver med våra julklappar...)

Av Hilda fick jag iallafall ett bronzrouge och glittriga hårspännen. Jättefina!
Åh av Sara fick jag en asball Döskalleklocka & ett par lila ( favvofärgen...) stringtrosor-
( bara för att det har blivit en ploj att vi ska ge det till varandra vid jul & födelsedagar..xP )

       image126

           Se så fin, Sara vet vad jag gillar !..=)


Vi gick hemmåt i kylan Jag & Sara vid halv nio ungefär. Sjukt kallt-men härligt.
Vid Läckebyaffären skildes vi åt som vanligt men vi ropade " FARVÄÄL " så det ekade i hela byn  nästan ända tills vi var hemma.
  ( Vi bor ca. 200 m ifrån varandra. ) 
Skulle inte förvåna mig om folk hemma i stugorna kommenterade något i stil med:

" Vad är det som låter?!.. " 
" Vad är det för snorungar som är ute och skriker!?... " 
"Men vilket oljud, har det hänt något?!..."


Haha- det är jag och min Sara i ett nötska
l- vi gör allt det som andra inte vågar.
Det älskar jag!<3



Här hemma möttes man av paketinslagningar, jultomtar och tända ljus.
( J U L S T Ä M N I N G som min kära mor skapat på egen hand. )  Självklart hade julkortssamlingen ökat ett antal sedan igår- måste man ju kolla igenom varje dag.
Årets finaste kort  ( ja lovar att ingen kan slå detta!..) stod brossans konstär till flickvän för.
Man blir ju avundsjuk så man kokar! Jag vill också ha gåvan att kunna skapa!...
 

                       image127

                                   Kan ni skriva såhär snyggt?!...Jag är iallafall avundsjuk!..

                                                                 


 Börjar skolan klockan 11 imon, skönt!.Bussen går fem över halv.
 
               Ha en fortsatt trevlig kväll!  Pusshej / Josse. ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

shrek är rolig :D

2007-12-20 @ 22:15:39
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: emelieu

Ja du borde gjort det, men minijulafton låter ju trevligt de :D

2007-12-20 @ 22:25:18
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Linnea

åååh, skrek är klockren!

2007-12-21 @ 22:39:23
URL: http://neafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se