Söndag- Gravid..

Godmorgon! =)
 
Steg upp för ungefär en timme sedan, har sovit som en stock.
Drömde massa som alltid på helgerna när man får sova ut.
Men den enda drömmen jag minns är en dröm som jag har drömt någon gång förrut och som känns så jääkla verklig!..
Jag drömde att jag var gravid- nästan hela tiden hade gått innan jag märkte det, hade ignorerat det liksom.
Det har man ju faktiskt hört att folk har gjort- konstigt nog!.. Iaf..
Jag fick typ värkar åh trodde jag skulle föda så en chockad och besviken mamma skjutsade in mig till BB..
Väl där började jag storlipa: Sa saker som:
 "Jag vill inte bli mamma än, herregud ,jag vågar inte föda!! Jag gör vad som helst bara jag slipper,
 Snälla jag vill inteee!!! "
 
Alltså jag var verkligen hysterisk!! Skulle inte förvåna mig om jag grät på riktigt, för jag har nog aldrig sett mig själv så ledsen!...

Jag förstod inte heller HUR jag hade blivit med barn
, jag kom verkligen inte ihåg det, men jag skämdes skitmycket inför mamma , tyckte det var jättepinsamt och önskade hela tiden att det  bara var en dröm.. ( =D )
 För att lugna ner mig lite så fick jag ringa till min syrra ( som födde barn i april, säkert därför jag drömmer sånt här nu... ) Frågade henne om tips hur man skulle andas på bästa sätt ( för jag hade ju inte hunnit gå på gravidyoga o sånt!!..) Jag hade ju ingen aning om hur jag skulle bete mig och jag var verkligen JÄTTERÄDD!...
Syrran tog det hela med ro och försökte hjälpa mig med andningen o sånt... För att få ännu mera "tips" så ringde jag till min kära vän Emma som tydligen också precis fött barn!.

Hon blev jätteglad o sa något i stil med:
 "Guud vad kuul att du också ska få barn så behöver inte jag vara ensam om att vara en ung mamma, vi kommer typ bli världens roligaste mammor!..."

Jag kunde fortfarande inte fatta hur jag blivit med barn men efter myckte tänkande kom jag på att det "hänt" något på en fest i 7:an (!!?!)  så jag fick låna en dator, gick in på lunarstorm o började leta i mina gamla blogginlägg..
Då visade det sig att en viss person hade närmat sig mig på en fest, han hade kysst mig o gett mig en dricka o efter det hade jag inte kommit ihåg ett skit....
Så denna personen hade också drogat ner mig så det var därför jag inte kom ihåg något...  Faan va läskigt!!....

Men när jag kollade på datumet så var det något som inte stämde. Detta var i juni och nu var det bara maj.
Jag skulle alltså inte föda än, jag blev lättad och trodde att jag kanske skulle få göra abort.
Det kunde jag såklart inte o dom skickade hem mig igen..
Hemma började jag plugga in gravidböcker o grejer men samtidigt var jag jättearg och ledsen, särskilt med tanke på att mitt barn skulle bli fult om det liknade sin pappa.. HAHA... Sedan minns jag inte mer vad som hände!..

Men sjukt verklig dröm ska ni veta, när jag vaknade sedan och mamma pratade med mig så trodde jag hon skulle fråga någonting om hur det var med magen osv.. 
Blev grymt lättad när jag insåg att allt verkligen bara var en dröm!!  =P

Knäpp dröm va!? Nästan så man skulle kunna göra en film av den!.. ; )


         Nu så ska jag hoppa in i duschen, Sedan blir det en sväng in till stan, ska shoppa lite julisar!..

                      Ha en superbra dag!!.  Kramkram 


               image111 
Jag skulle verkligen inte vilja bli mamma än, så misslyckad jag skulle känna mig!.


Kommentarer
Postat av: Karin

ha en mysig dag du me:)

2007-12-16 @ 13:04:12
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Tim

Du kan skriva ned din dröm på www.dlogg.se för att hitta andra som drömmer liknande drömmar :)

2007-12-16 @ 14:29:12
URL: http://blogg.gurka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se