The last kiss..

Hallå, Hallå.

Följde inte med till stan, var för seg i duschen och mammsi hann inte vänta..
Gjorde inte så mycket var egentligen
mer sugen på att stanna hemma och slappa.
Så det är precis vad jag har gjort.
Kollade nyss färdigt på filmen som jag fick med "Cosmopolitan" igår:
"The last kiss".
Hade ju som sagt hört lite olika åsikter om den- men jag måste faktiskt säga att jag gillade den!.
Förstår inte riktigt varför dom kallar den för en komedi, snarare romantiskt drama...
Men ändå, helt klart sevärd!.=) Grymt kul att se Rachel Bilson i en annan roll än Summer..



                                                           image112

Nu så hade jag tänkt börja plugga in lite om "islam i samhället" ska ju faktiskt hålla en hel lektion om det
-imorgon, hur faasen det nu kommer att gå!?.. Vi har ju i stort sätt inte haft någon tid på oss!...
Jaja, betygen är redan satta och vi kan ju inte göra mer än vårt bästa.. Ska försöka protestera lite iallafall...


             Vad gör ni denna söndag- tredje Advent och allt som det ju är!?


Kom på en grej jag ska göra INNAN jag tar tag i pluggandet:
Noppa ögonbrynen & måla fransk manikyr på naglarna, så japp då vet ni det också!.. ; )

Ha det så bra!


Btw: Blev efter att en kille tipsade mig i förra blogginlägget medlem i dlogg.se, en sida där man skriver ner sina drömmar- antingen sparar man dom som privata eller så uppdaterar man dom för allmänheten så kan folk med liknande drömmar kommentera osv.
Kul idé & perfekt sida för mig som alltid drömmer massa knäppt som jag ofta vill dela med mig av. =P

Bli medlem där också och om du vill läsa mina drömmar
( kommer nog inte orka skriva ner dom här också i fortsättningen ) så heter jag lollipoppan, där också!. =)


Kommentarer
Postat av: Karin

den såg min kompis igår:p ska få låna den.. så den är bra? vi har olika filmsmak ibland jag å kompisen.. men du gillade den?

2007-12-16 @ 15:42:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sanna

Den verkar bra =)

2007-12-16 @ 15:46:04
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: emelie

jag såg också den filmen. såg den igår. den var väldigt tragisk. men rätt okej :)

2007-12-16 @ 16:02:42
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se