Tisdag- Juldagen

Heej! 

Hoppas ni hade en trevlig julafton?!
Det hade iallafall jag, mycket lugn och mysig.
Vi var framme i Sigtuna vid kanske kvart i två ungefär, innan "Kalles jul"
( varför kallar man det för just Kalles jul tänkte jag nyss på, Kalle är ju inte ens med så mycket!?..)
så käkade vi gröt, Madde vann "mandelgåvan", det är en dansk traditon att den som får mandeln i gröten får en present.  =P

Innan Theodor skulle sova så hade vi en liten egen julklappsutdelning till honom, mamma var tomte. (ssh!)
Åh lillen befann sig i värsta paparazzimaffian, omringad av blinkande kameror & videokameror.
Haha- inte lätt att vara första barnbarnet, första julen..
Många och fina saker fick han iallafall, men paketsnörerna var såklart roligast..
Sötisen, han är så underbar!!..


Senare när bubben sov så lekte vi en paketlek, skitkul, för jag fick flest paket...;D
Vann bl.a en trisslott som jag vann 50 spänn på, smaksatt chokladpulver ( till varm choklad.),
olivtvål ( som jag gav till Madde för att hon inte vann något.) , en förvaringslåda från IKEA och ett travtips
( eller vad man säger..) Så på onsdag Kanske jag blir miljonär tack vare C?! ( syrrans sambo..) =P

Sen käkade vi julbord, Åh sen satt vi och öppnade paket i flera timmar. Paket var det inte ont om.
Åh jag fick så sjukt fina saker!
Ska försöka räkna upp dom...Hmm...Låt mig tänka..

♥ iPod nano 8GB ♥
♥ 3 Presentkort på H&M, sammanlagt 1000 kr.
♥ Biocheckar, sammanlagt ca 400 kr. ( räcker till 4 filmer ungefär. )
♥ Smink ( Make-up stores foundation, ögonskuggspalett)
♥ Smycken ( två halsband & ett armband ( klockhalsband )
♥ Pyjamas
♥ Underkläder+strumpor ( döskallar ;´P )
♥ Vit "klänning" som jag fick på morgonen och hade på mig igår.
♥ Papaya Body Butter från The Body Shop & Passions Body lotion. Mums!
♥ 4GB minneskort till kameran.
♥ Desperate Housewives dvd- box season 2.
♥ Faktakalendern 2007... ( mamma xP)
♥ Pianoboken " Pophits 2007 "

Har säkerligen glömt lite saker nu- men jag kommer att uppdatera när jag kommer på vad..=)
Är iallafall Jätteglad för allt jag fick!...
Lägger förmodligen in någon bild från igår också. Vi var hemma här vid två, halv tre inatt..


Nu så ska vi ut och gå en runda senare så ska vi kolla på "Pirates of the Caribbean" ( Vid världens ände )
som C fick i julklapp!..

         Ha en skön dag!... 
     

                        Kramisar.

Kommentarer
Postat av: L I S A

Bra presenter! :)

2007-12-25 @ 14:00:58
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: J E N N Y

Finfina julklappar du fick :)

2007-12-25 @ 16:02:11
URL: http://bluedreams.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se