Ett nytt försök...

Tjohej!.. Startade en blogg här i Januari.. Men minnet var kort o ja glömde bort att jag skaffat den.. såklart.. men eftersom jag sakta men säkert har börjat "växa ifrån" lunarstorm och jag gillar att skriva bloggar så gör jag nu ett nytt försök då!.. Hoppas att denna blir mer uppdaterad!!..

Tänkte också börja med att lägga upp några av de senaste inläggen från min blogg på lunar...


Syrran , Christian och systersonen Theodor åkte förresten precis hemmåt mot Stockholm.. Känns ganska så tyst och tomt i huset nu.. Har ju vart tillsammans med dem i över 2 veckor!.. Först var jag där o sen åkte vi hit förrförra tisdagen... Uh yää åh nu kommer man väl inte träffas förrän dan innan dopet den 1:e september eller nått... :;( men men så äre!... Skönt att få sitt rum tillbaka iallafall!!!.. :D

Imon ska jag förmodligen träffa Emma ett tag, göött..! Synd bara att sommarvädret åter igen suuger!!.. Blåst , kallt och regn..Fy faan , vad har vi gjort för fel!?... Finns nog många svar på den frågan men ändå... Blääää.... ;s

Men men ska dammsuga mitt rum nu och sen börja bo in mej där igen... Ska väl inte bli nått större problem hoppas jag men ändå, har inte sovit i miin säng på över 2 veckor!!... Ska bli sköönt!.. :))


 Ha de bäst! PUSSS&PEACE <3 JOSSE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se