Grått

Tycker att den rubriken känns väldigt passande just nu.. Den reflekterar både mitt humör och såklart vädret... Åh håll med om att just färgen Grå är den mest deppiga och tråkigaste färg man kan tänka sej!.. Håller med Malin i vårt lilla deppsnack. " Denna sommaren har varit den värsta..." Ja det har den banne mej!... Åh ja vet egentligen inte varför.. Jag vet inte varför men allt känns bara meningslöst,hopplöst,jobbigt,tråkigt och ångestladdat!.. Jag är på dåligt humör och orkar inte ta för mej att göra någonting vettigt...Allt känns så tomt och ja GRÅTT helt enkelt.. Åh ja kan inte bara skylla på vädret även om det påverkar ens sinnesstämning mycket!... Men men man får helt enkelt tänka positvit, som ALLTID...Hoppas att Augusti blir en varm,solig och underbar månad, åh att ja hinner få upp både min livsglädje, mitt humör och att allt förvandlas till härligt sommar BLÅTT istället till skolan börjar..
På tal om skolan så är detta det första sommarlovet som jag inte har kunnat koppla bort skolan helt, andra sommrar har det liksom vart, Skolavslutningsdan och så POFF så existerade inte skolan eller något som hade med den att göra i mitt tankesystem.. Så denna sommaren har det kännts som att skolan ska börja vilken dag som helst, åh redan massa ångest för att man ska börja nian o alla krav o allt de kommer betyda... FAN det är EXAKT en månad kvar till skolan börjar idag.. men vaarför kan jag inte bara slappna av dessa sista 4 veckor och tänka på annat!?  Jo det ska ja banne mej försöka, FROM nu så ska jag inte tänka på skolan o försöka hitta på så mycket roligt, tänka så positivt som jag kan.. Åh så där har ja tänkt hela sommaren att jag ska tänka, utan resultat!.. Fan ibland orkar jag inte med livet alltså....Jag har feeetångest på allt!!.. Allt känns bara.. JOBBIGT...

Fan vad deppigt inlägg detta blev, jag ursäktar!!. Men jag måste bara skriva av mej lite ibland.. Känns inte som att någon kan fatta.... Men allt SKA bli bättre, Allt kommer kännas bättre.. Intalar jag mej själv .. Åh solen hjälper en ganska mycket på traven att må bra.. Japp jävligt trött på Sverige é jag med.. Ska banne mej flytta till ett land där det är sol och varmt året runt, Japp de SKA jag.. Det finns såååå mycket mer att upptäcka och se där ute utanför detta, GRÅA,tråkiga,deppiga, känslokalla lilla land!...  Åh sånna tankar gör att man fortsätter att kämpa o orka!..
TÄNK POSITIVT I ALLA LÄGEN,Jo ja veet men varför går det inte då!?


Dream on, never give it up!.. Sticker med mammsen till hennes jobb ett tag, bara för att komma bort från detta hus o denna hålan ett tag, blir väl förmodligen Internets värld som gäller där också men ändå...


PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se