en liten ego-kick i höst/vinter-mörkret..?

Visst har säkert de flesta där ute ( särskilt tjejer då kanske? ) någongång avundats eller kanske rent av känt en stark avundsjuka eller liknande o tänkt något i stil med: Hur fasen lyckas dom alltid se så perfekta ut.varför är alla kändisar så snyggaa!?...Men jag kan glädja dig med att bakom allt smink, designerkläder&väskor, och fräsiga frisyrer gömmer sig ett ganska alldagligt yttre. Det skulle lika gärna kunna vara din granne eller den alldagliga tanten på Ica, Right?
Man tänker inte på hur mycket lite smink och en stor framgång kan göra  egentligen...
( då särskilt om det utförs av ett proffs.. )  Här kommer några exmpel:


                          293517-183
                  
                              Visst ser man att det är hon, de vackra , rena dragen.
                                        Men sminket gör underverk,eller hur?...
                       
                           

                      
                                            image184

                                                       hah. Så söt!...

                                           image185

                         Att  Jennifer Lopez närmar sig 40-strecket- kan man ju faktiskt ana på denförsta bilden.?

                                                          image186

  X-stina, otydliga bilder men har sett den högra i mer close-up, herrejävlar vad hon ser annorlunda ut!!...Man ser knappt att det är hon, ska säga er att jag tycker hon är rent av småful utan alla lager smink...Inte någon naturlig skönhet iallafall....=P

                                      image187

  På tal om Christina ( som snart blir mamma,yey!..=) hon ser verkligen ut som en dvärg här på denna bilden bredvid Mischa, eller är det Mischa som är stor som jätte? Jag vet inte, en kombination kanske. ? Men skillnad,ja!.

        



image188image189


Angelina- ser jäkligt mycket yngre ut på den första bilden men de tror ja inte hon är!.?..
        Ja smink kan ju också göra att man ser äldra ut, senare blir det nog tvärtom?..

image191 image192
  Shit, ja kan verkligen inte se att det är Mischa på den första bilden!!.. Kan du?!



                      Okej, nu var slut med min lilla ego-kick -show den här kvällen, håll utkik efter fler,snart kommer dom.
                      Även fast man ska älska sig själv så kan det vara svårt, jag vet.. Man behöver hjälp på vägen.=)
´
             Nu så ska jag gå och sova min skönhetssömn,
om jag har tur ( eller otur ) så vaknar jag kanske och ser ut som någon av stjärnorna här ovan.....(;  

                                                           Puss&Hej /Från mej! Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se