Happy-Halloween- Eller helig Alla-Helgona?!..



                                       image160
                     

                                            Jag & Madde som djävulssyrror förra Halloween ^^,





Godmorgon, eller njaae stämmer inte riktigt,
har faktiskt varit vaken sedan halv 9 ungefär, börjar bli lite trött på att alltid bli väckt sådär tidigt , men men.. Snart är lovet över ju!.. : (  Vill inte, börjar liksom skolveckan med att ha Biologiprov, JIPPPI!.. Så jävla dåligt att lägga upp prov första dagen efter lovet!!. BAJSKAJ!.. Well,well... Kände mig faktiskt lite duktig när jag började dagen med att läsa om hjärnan och nervsystemet.. xP

Imorgon kommer jag nog inte hinna plugga så mycket nämligen... Kussen Pierre fyller 30
( ja jag är sladdbarn o har bara stoora kusiner!..) så imorgon blir det kalas för släkten.
Ikväll ska Madde & Toffe på fest som jag plus alla gamlingar inte får gå på!..; )

ikväll blir det att agera barnvakt, Theodor ska för första gången bli nattad utav någon annan än hans mamma!. Hoppas det går bra nu!.. =P


ÅÅååh tydligen är det Halloween nu ju, herregud- känns det inte som!? Inte alls mycket reklam o sånt om det i år, är det bara jag som tycker att Halloween har blivit mer "nertonat " i Sverige de senaste åren?!..
I vilket fall så tycker jag att det är fetkul att gå på Halloweenparty, älskar ju att klä ut mig och spöken och döden o sånt där fascinerar mig också så ja jag gillar Halloween.! Mitt & Saras Halloweenparty som vi hade för 3 år sedan var ju så sjukt lyckat o kul. Förra året var ja på Halloweenfest i Sthlm hos Maddes polers.
Men i år är det ingen Halloweenstämning alls,, mååh ibland skulle man bo i USA.. =P
Samtidigt så tycker jag det är lite förvirrande om det är Alla helgonas afton eller Halloween .
 För egentligen är det väl två olika helger!? Så oklart, alla säger olika liksom!. Vet du!?

Jaojao. Så vad händer idag annars då- den näst sista dagen på höstlovet. Mer än att vara barnvakt
( tillsammans med mamma & pappa.. ) så blir det väl lite pluggandes ( ett måste då..)
 några DH-avsnitt  ( ett sant nöje som man inte hinner med i skolveckorna..) Jag skulle hemskt gärna åka in till Giraffen en runda också och köpa mina ÄLSKLINGAR ( skinnstövlar.. ) Dom måste bli mina innan dom tar slut!.. Men jag vet inte om dom har öppet idag- röd dag ju!..

   
Annars så får vi se. Har skitont i ryggen idag by the way!.. Tränade kanske lite föör hårt igår!?.. ; /


                  Yapyap, ni får ha en jättebra dag iallafall!.....

Nu så ska jag umgås lite med miin nybadade snyggning som sitter här bredvid och käkar rödspetta med potatis-burk i sin svarta, rockiga outfit med svartvitrutiga hängslen som hans "Rockstarbabynapp+napphållare" sitter fast i-  Han ser så jäkla cool ut- Min unge är asball!!  : D


                                     Kramar ♥





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se