if you´re feeling bad, smile..

Hej o hå!.

Denna dagen har då tillbringats på tre olika gymnasieskolor tillsammans med Hilda. Började med att gå runt lite på Stagg, vid kl nio var vi där. 
På väg till Kagg gick vi in o tittade lite på John Bauer-skolan
( som btw har världens finaste initialer.=P )
Sen så halkade vi oss vidare mot Kagg. Var på förläsning om Medie & frisörlinjen. Medie verkar askul, särskilt på Kagg, tror verkligen att det är en linje som passar mig  men ändå så vill jag ju helst gå på Stagg
 (hatar att dom ska rimma också >.< ) Usch jag blir så förvirrad. Jag vill inte börja gymnasiet,så mkt press o stress, men jag måste ju.
 Åh ja ,även fast allt känns förvirrande och jobbigt nu så kommer ju allt lösa sig och kännas bra när man väl börjat- Inte sant?.!
 
Welliwell vid tolv-tiden kände vi oss iallafall färdiginformerade så vi gick hit till mammsens o pappsens jobb ( ligger precis vid Kagg då. ) Så åkte pappa o hämtade Thai-mat som vi käka här. Gött! Förresten så ramlade jag  genom stolen när jag skulle sätta mig vid bordet o äta, ena stolsbenet gick mitt i tu o ja flög ner på golvet.
Haha fan va vi garvade, tur att jag hade hunnit ställa ifrån mig tallriken med mat innan iallafall!... xD
Vid halv två så gick Hilda till bussen. Jag ska åka in till stan om lite mer än en timme.
Träffa Emma utanför eller inne på NC. Sedan vid halv fem ska vi daaansaaa Street Funk! =P Hoppas de blir kul!..

                                 Have a nice daaay

.- Åh som jag har sagt innan- Tala gärna om hur det kändes för dig att börja gymnasiet eller om du som jag ska börja nästa år känner inför ditt val osv. Uppskattas verkligen!!


                                            Puss&Kraaam =) ♥ / Jossee

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se