It´s not easy...

Näe, man får aldrig tro att något här i livet är enkelt , för allt är en enda jäkla kamp!...En annan sak som inte är så enkel, är att sköta en blogg när man har en dator som antingen är invaderad av äckliga små virus eller som bara är allmänt gammal och sepe. *Blinkblink*. Hatar den, samtidigt som jag inte vill säga hejdå till den- än... ; /

Aja. Nu så sitter jag iallafall på mammsens o pappsens jobb, ett helt kontor med en superdator för sig själv. De är guttans gött.. Men kan inte sitta här o såsa så jättelänge, för om mindre än en timme måste jag vara på NC.
Ska träffa Emma och dansa Funk dance vid halv fem, första gången jag går på det passet, hoppas det är kul!? =)

Var på NC igår också, sprang på löpbandet i tjugo minuter innan jag gick på ett Body Balance pass- så sjukt skönt!
Fick sitta och frysa i busskuren i över en kvart tillsammans med en småäcklig pratsjuk snubbe, gör verkligen allt för att skapa en konversation.. Öööh- palla, men jag vill ju inte vara otrevlig, tycker faktiskt ganska så synd om ensamma människor så jag svarar så trevligt jag kan.. Åh det resulterade i att han lät mig gå före in i bussen
"Damerna först".. och så säger busschaffisen " Snyggast först " ( det var många fler bakom...Åh jag bara
" Haha, visst!..." Man blir ju så jäkla paff när någon säger så!... ; D Aja, tryckte i mig en blåbärsyoggi ja köpt på Netto på vägen.   Efter BB-passet så ringde ja mammsen o fråga om hon var kvar i stan , hade än en gång tur, hon var uppe på Lindex , i full gång med att prova rea-klipp. Jag , hungrig, småsvettig och trött som jag var (alltså inte direkt sugen på att shoppa.. ) Hittade mig en blå "klänning/tunika" som jag blev förälskad i med än gång, vad tror ni den lilla söta skapelsen kostade då?.. Jo ,hela 49 kr (!) Jag har verkligen haft tur på kläd/skor fronten den senaste tiden!.. =) 


Var hemma vid halv sju ungefär.. Duschade och sedan käkade vi supernyttig och supergod tonfiskssås med fullkornspasta till.. Mumma!... Perfekt efter träning också!...

Pappsen kunde inte joina oss vid bordet denna kväll för han var i full gång med att vara barnvakt åt Theodor uppe i Sthlm, han ringde hem och glömde sedan lägga på luren- så jag och Toffe fick oss ju ett gott skratt eller två om man säger så.... " Var é Theodor,vaar é Theodor- buuuuuuu!... " HAHA, efter kanske 5 min kände jag mig dock elak så ja la på, det goda samvetet sa till!...^^,

Skolan idag flöt på hyfsat. Hade matteprov, gick helt ok.. Men hatar verkligen matte!.. Åh hatar den här skolveckan och nästa med- för vi har så sjukt mkt läxor och  många prov att jag kan inte slappna av en sekund- jag blir så stressad att jag inte får något alls gjort istället...
Uuusch, kunde ju knappt ligga still och titta på Desperate Housewives igår!...

Aja bara att kämpa på, snart över. Frågade J idag om lärarna var snällare när det gällde betygen nu i 9:an o de sa hon att enligt statestiken var det så... ;P Idag i skolan, direkt efter matteprovet så var det en snubbe (lika gammal som min mormor, (79) som hade förläsning i musiksalen. Han har bott i koncentrationsläger  för att han var jude, under nazisternas storhetstid, åh allt vad det innebär..Han var bara 16 år och nästan hela hans familj blev dödad men själv så lurade han döden hela 3 gånger!..Men att sådant här fick ske, att människor kunde göra sådant..
Är så SJUKT hemskt!! Åh tänk vad SJUKT stark denna människa är, efter allt fruktansvärt han har sett och varit med om, fyfan alltså!...:(

  Näe nu så ska jag ta mig ett litet mellanmål , kanske läsa några bloggar o sådär. Sedan får vi se om mamma är så snäll så hon skjutsar in  mig till gymmet eller om jag får ta bussen... Förresten, glömde min gymväska idag, så ringde mamma o sa att hon fick ta med den och så glömde hon också den så världens bästa brossa, Cyklar hit
 ( 1,5 mil!.. ) för att lämna min väska!.. Så jäkla snällt!!!   =)


                       Ha det så bra!... Puss&Hej ♥




1 halv min senare- när man pratar om trollen- nu kom ToffePoffe med min väska! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se