Lycka.

Äntligen så har jag fått mitt alldeles egna Gymkort, tack som fasen mammsimoo! =) 

Skolan gick bra ,det så kallade "provet" också!..Fast jag och typ alla andra var grymt mycket tröttare och okoncentrerade än vanligt, så som det alltid är efter lov... Usch vad fjollig jag var, särskilt på de sista lektionerna, haha ibland skäms jag faktiskt nästan över mej själv, men äjä man måste ju få ha kul annars blir livet så tråkigt, nähä? ! ^^,

Slutade vid fem över halv fyra och vid tjugo i så kom syrran o hämtade mig utanför huvudentrén.  Så åkte vi till NC då,  Snackade med H som vi pratade med när vi skulle få  vår provapåvecka förra måndagen, skrev under kontrakt och tog kort o sådär "H tyckte att jag var fotogentisk..^^. " Sen kom Mamma och då så skrev hon under på att jag fick börja träna där och betalade osådär. Sen hade jag kortet som är = hur mycket träning jag vill under ett år.  350 spänn i månaden, lätt värt för guud det är ju så sjukt  kul är det!

=)


Visade runt mamma där lite, hon fick prova på massagesängen och sådär.
Åh hon blev helsugen på att börja hon också, Yes jag och Madde är bra "övertalerskor".

Sedan vid klockan fem så tränade jag och Madde en timmes BodyPump, fasen ja känner mig lite underlägsen jämfört med alla andra muskelknippen, men jag är ju fortfarande ganska klen ju!. Men snart så!.. moha...


Har fortfarande lite ont i ryggen så tog det ganska lugnt på passet, låg på massagesängen i ca 10 min efter och sedan så satt jag och sis´i relaxen o drack té.. Mysigt!

Hemma så åt vi mat tillsammans med familjen och Theodor hade helfnatt, skrattade från första sekunden jag och Madde entrade hallen. Så jäkla go! Idag hade han ett nytt läte på skratten minsann.
Lät som en svan eller en delfin typ...=P
 Åh i morse var det sista jag såg innan jag lämnade huset Theodors solskensleende
sötisen, makes me smiiile! ^^,


           Nu sover han sött. Åh nu så ska jag ta mig en klementin och sedan en liten dusch + lite so-läsning.

                      Sovismorgon imon. Sköönt ,Iofs bara en timme längre än vanligt men ändå!.. 

Imon efter skolan ( vid halv fem ) så ska jag träffa en "personlig tränare"NC som ska visa mig hur maskinerna funkar åh så ska vi lägga upp ett schema om hur jag bör träna, ut efter mina mål och förutsättningar osv.. Alltid bra, viktigt att få tips och hjälp så man inte gör fel ju! =P


                 Har inte så mycket mer att skriva!.. Men du får ha en superbra kväll!.. =)

                                            PUSS&KRAM 



                             image172

                        Lillbubben, nybadad i min säng ( just nu maddes då..) För en timme sedan ungefär!..=P


                         
                      


                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se