Naitinajt

Sitter här med fetångest, för imon är det skola som börjar med prov och jag vill bara inte, jag skulle göra nästan vad som helst för att slippa... Vill inte,orkar inte men MÅSTE!....

Ensam mamma söker slutade väl sådär, eller vad tkr ni, orkar inte bry mig egentligen men jaja blir säkert bra, eller vad tycker ni!? Även om de inte håller med dom som dom valde så kommer ju alla tre ha fetchanser att få killar nu när dom har blivit kändisar så... Jäjä nu ska ja inte pladdra bort tiden för nu måste jag sova!..

För imorgon är det skola, vill inte, vill inte, men måste... Upp halv 7.... JIPPPIIIHOOO-NOO.... Madde hämtar mig efter skolan o så ska vi in till NC, ska fixa med kortet o träna Body Pump, faan att ja ska ha ont i ryggen sedan i fredags, stilll : (   Jaaajaaaaa går nog över tills ja ska gifta mig! ^^,
                                                Sov gott&Vakna tort!  


( typ världshistoriens sämsta rim
, men själv är ja uppväxt med att få höra detta från pappa innan ja ska sova....)

         
                                             image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se