Not leaving the P.J =P

Hallooj! 

En småsjuk sak hände precis
( eller sjuk och sjuk men den sjukaste idag får man väl säga.. )
Precis samtidigt som jag skriver " Hej gullebarn" till Sara på MSN
( hennes staus är online..)
Så står mamma o tittar ut  o utbrister: Åh där cyklar Sara förbi!
 Så tittar jag ut och får syn på mitt lilla gullebarn precis utanför fönstret.. ;P Lite småkul... Wellwell.
Dagen har varit slapp o slöig, oh yes men kände verkligen att jag behövde en sådan här dag!..
Sov till tio över elva ungefär, länge sedan jag fick sova så länge ..
Gick upp och började dagen med en rejäl frukost, havregrynsgröt med banan i och ett stor kopp grönt té, plus mina tabletter och vatten. = mätt & fullproppad med energi...

Sedan dess har jag gått runt o donat lite i mitt rum, kollat på tv o ja chillat som vissa säger, helt enkelt.
Klockan närmar sig tre på eftermiddagen och jag är fortfarande iklädd pyjamas, är det inte underbart så säg?!.. Att bara få vara utan alla måsten o krav..
. Mmm, tacka vet jag lördagar!....

Tror att dagen fortsätter i ungefär samma tempo, kanske kläderna åker på lite senare i sådana fall får det bli en promenad i den töande snön, kanske ett litet besök hos mormor min som fick åka hem från sjukhuset igår, åh ja hon var lika pigg och glad som vanligt, min mormor är så sjuukt stark , Älskar henne djupt!..Men lite hjälp från mig och mamma behöver hon ju ändå, tänk själv att ha ett jättestort ömt sår på magen, vad handikappad man blir!....



  Morgondagen kanske det kommer bli lite mer fart i. Ska förmodligen åka på en liten stadsrond med mor min.
  Framkalla kort, handla mat o lite sådant. Vi får se. Senare ska jag förmodligen en runda till gymmet också.
  Blev ingen Core igår ju, dels för att Emma banga och dels för att jag inte orkade själv, bara halvtimme ändå.

 Jaojao, ska nog dra vidare till sängen igen, kollade klart DH, säsong 1 igårkväll, idag börja ja kolla på O.C säsong 1 igen, man tröttnar då aldrig, bästa underhållningen+avkopplingen, Hell yeah! ^^,

Btw så måste jag bara tillägga en mening om IDOL 2007, jag tycker verkligen inte att det är lika bra som andra år, antingen så har man tröttnat på själva programmet eller så är det helt enkelt deltagarna som är för bleka i år för även fast människorna kan sjunga så blir jag inte berörd, de minsta, man får inget grepp om deltagarna, dom bjuder inte på sig själva riktigt. Jag får liksom ingen favorit, någon jag bara avgudar och vill se mer och mer av, som tidigare år.... Finns det någon som håller med mig eller tycker helt olika?!.. Kommentera!

                           Ha en fortsatt skön lördag, glöm inte att ta det lugnt!
 
                                          
Puss&Kram/ Josseflin.. =)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se