Spya mellan brösten & allmän kärlek.

Fan vad jag älskar min lilla Theodor, fast han just spydde & dregglade så de rann ner mellan mina bröst när vi gosade...^^. De gjorde inget såklart!.. För han är ju så söööööt & underbar!...

Nu så har mamma precis matat honom med mjölkersättning, som han typ aldrig har druckit förrut..
Jag därimot blev ju uppväxt på det.... Men aa de verkar som att det kommer gå jättebra för honom att somna fast inte hans mamma är här.. Han har nästan somnat nu, mamma sitter här i rummet bredvid o sjunger godnatt-visor. : )


Aaao vad jag ville komma fram till med detta inlägget var att jag verkligen Älskar min systerson så otroligt mycket, kärleken växer för varje dag som går, ingen kan nog förstå det där moster/systerson- bandet/kärleken, om man inte själv är moster förstås... Mm det är något visst som jag inte kan förklara!..
 Min
sötaste gudson & systerson
Jag ser så fram emot att
få se dig växa upp, att få följa ditt liv och att få vara där för dig så länge jag lever....

Bara så du vet. den dan du kanske läser detta!?..:
        J a g k o m m e r a l l t i d a t t ä l s k a d i g l i t e e x t r a m y c k e t- d u k o m m e r a l l t i d at t b e t y d a l i t e e x t r a m y c k et - För du har skänkt oss så oterhört mycket kärlek.
 Du har räddat oss från en möjlig undergång- Du är vårt ljus du är vår ängel & vårt hopp om framtiden!.

 Så sant som det är skrivet!.............  Åh nu sussar han sött, kanske kände han på sig att jag satt här utanför hans dörr och skrev kärleksord till honom!?            Sov sötast lille underbarnet ♥ Vi syns imorgon & för alltid!..



                                           image164


   Åh
God Natt säger jag till er med- för jag kommer förmodligen inte att skriva något mer idag!.. =)

   Har också ändrat utséendet här på bloggen idag- inte så märkvärdigt men jag blev så stolt att jag klarade det!
  Kommer nog ändra mer framöver- fixa headern o sådär...

            Men nu till den stora frågan:
Var det bättre innan?! Eller snyggare nu!? Tell me! : )

Åkte förresten
med mamma in en sväng till Giraffen köpcentrum tidigare. Vi köpte ett naturmedel till hår, hud & naglar. Som jag har velat köpa jättelänge, verkligen behövligt. Mitt hår sedan ja blekte det för över ett år sedan= slitet & risigt = tråkig.. Så dum jag var.. Welliwell. Mina naglar är också i dåligt skick, extra näring- värt att testa!
 Hoppas på att det hjälper nu!... =P 
                   

        Näe nu så drar jag PUSS hej, ! ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

mysigt med spya mellan tuttarna! haha... usch!!

2007-11-03 @ 20:46:54
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se