Try-and you will see-

"Helvetes helvete. Nu har jag skrivit om i stort sätt samma inlägg 2 ggr, åh båda gångern har inlägget inte sparats när jag tryckt på "Spara&publiceraknappen" utan har istället bara försvunnit!.. Störigt om något, men jag är inte den som ger mig- Tredje försöket gillt! Fast jag förkortar denna gång!.."


Hoppas du har haft en bra tisdag!?. Det har iallafal jag. Har kännt mig pigg och glad hela dagen faktiskt!.
En massa snö ute nu, mindre kul. Det värsta är ändå alla som ska börja kasta snöbollar på allt och alla. Inte ens i korridoren går man säker- Blää jag hatar det!. Snön kan hålla sig runt julen itället , det räcker. Men sålänge får man väl börja gå till skolan iklädd hockeyhjälm och rustning eller något. För smärtan efter snöbollar eller den oerhört obehagliga känslan när man får snö innanför tröjan- Näver, har jag fått utstå, allt för många gånger. Nåvääl började dagen med Franska- läste upp en dikt för klassen och min lärare sa att jag hade mycket bra uttal! =)

Hade Fysikprov idag också. Åh som vanligt blev jag lika förbannad över att det jag pluggat in inte kommer med en endaste gång utan istället tar han med en massa onödigt skit och sådana här detaljer som aldrig hade kunnat tänka sig skulle komma med- baah ja som trodde att detta provet skulle gå så bra.. Men men får väl iaf G!..
Hade matte idag med bara tjejerna, killarna var på ungomdsmottagningen åh vår lärare var ute o kopierade papper titt som tätt så ja vi hade de ju trevligt...=P


Slutade skoldagen med att ha Eng. med en vikare, stackaren. Våran klass befann sig verkligen i kaos, lyssnade inte , betedde oss typ som dagisungar. Men men vi får väl passa på att ha kul på en eng.lekt. när inte den ordinare diktatorn är där!...

Skyndade mig sedan till bussen, i snö/hagel stormen, buurrr.. Steg av vid Baronen , var tvungen att köpa mig en cheesburgare för jag var så hungrig , åt den påvägen till gymmet.
                            
Vid halv fem så gick jag nämligen på ett   Body Balance pass för första gången.
 Trodde inte att det skulle vara min grej riktigt ,
( En blandning mellan Yoga, Pilates & Tahi Chi. ) Men ack så fel man kan ha,jag blev omvänd & förälskad
- bara sådär!... Så skönt & avslappnande, man kände sig nästan som en ny människa efteråt!..
 Kommer upprepas fler tisdagar, oh ja, har nog aldrig känt mig så lugn och fridfull!... =)

image177
    

Åh efter det passet ville man ju egentligen bara hem och lägga sig i sängen, fortsätta andas o bara vara när man var så där harmoniiiisk ^^. 
. Men icke en kvart senare var det dags för en timmes RPM- Aaaasjobbigt men grymt skönt så här efteåt!..
                            
Åkte hem med mammsen som stod utanför o väntade
           ( o kollade på nakna karlar!... xD )

Hon börjar bli mer o mer sugen på att börja träna nu hon också, jag är en bra lockerska tror jag faktiskt!..=P

Imorgon så är det Gymnasieinformation på gymnasieskolorna i Kalmar. Jag och Hilda åker in med mamma så vi är inne vid Stagg klockan 9, alltså lite sov morgon imorgon också!... Först så ska vi lyssna på förläsning om Samhäll och sedan Omvårdnad. Sedan drar vi oss mot Kagg o där ska vi lyssna på Media & Frisör.
Blir en dag med mycket lyssnande alltså- men såklart jätteskönt att slippa en vanlig skoldag!...

Senare på kvällen blir det förmodligen street funk dans och kanske afro power dance på NC med Emma. =D               Hoppas!...

 Nu så ska jag kolla på DH, underbart.! Förra veckans avsnitt som jag uppptäckte idag var det sista för säsongen slutade ju minst sagt chockerande!.. Skönt att den nya säsongen börjar med en gång efter! =)

               image20

 Förresten så låg min älskade mössa i postlådan idag, glömde ju den i Sthlm, typiskt när det var vinter här hemma när man kom hem...Men nu är den tillbaka hos mig, tack snälla sis´som la ut 26 spänn för att jag skulle få hem min kära mysse säkert & tryggt!.. ^^, <3
                                
                                           image178

Kommer nog somna lätt ikväll- nytränad,nyduschat,nyfodrad och allmänt nöjd  med tillvaron som jag faktiskt är! =)             
                                             ( om snön bara ville försvinna så skulle ja va ännu gladare såklart....)

                Ska slänga mig i sängen o sätta på tv:n nu!!!

               Ha en guttans trevlig kväll nu! Puss&Kraaam  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se