Break...

Är det på tv 4 just nu, 20 min av Bonde Söker fru har gott o fy satan va sött det var..! Kommer nog bli en rolig säsong , kul med lite "damer" med också!....   : )
Bläddrade precis över till 3:an o då var de en serie från 2006 o en kille som var med där kände jag igen, såå mkt men ja kunde inte placera honom på en gång men så såg ja ju att det var han som spelade Oliver i O.C säsong 1.. Helt annan frisyr o hårfärg o allt men visst var det han!... Hehe.. Åh på tal om O.C Guuud va man sakar det, man saknar känslan att längta efter nya avsnitt, personerna allt... Buhuuu... Nyss så fick jag några låtar från Malin med Imogen Heap som var med på OC, Som jag har velat ha såååå länge och nu har jag dom- lycklig som attan. Fast början NÄSTAN böla när ja hör Speeding Cars alltså!... :'/ Äsch fjönt, OC-sjukan har ju lagt sej som bara den!:. Ni skulle träffat mej för några månader sedan, då hade denna blogg i största del BARA handlat om OC, OC var mitt  liv ett tag, de enda som existerde i mina tankegångar, typ.. Lite jobbigt faktiskt!!.. Nu är det inte så längre för nu har ja sett alla avsnitt MÅÅÅNGA gånger om... Jaja.. OC kommer alltid vara den bästa serie, alwaays in my heart!!.. ;   )

Åh nu har Bonde söker fru nyss börjat igen...


        PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se