Bruna ögon..

Fan, vad jag tycker det är vackert med bruna ögon. Riktigt mörkt bruna..
Var inte så länge sedan ja tyckte det var bra mycket finare med ljusögda och var själv nöjd med mina blåa ögon.. Men åsikterna förändras ju. Åh nu för tiden skulle jag mer än gärna byta mig till ett par bruna ögon, väldans mycket vackrare än tråkiga, ljusa svenne-ögon!.. Oh yes..Chokladbruna ögon -D E L I C I O U S
   
Titta bara på dessa två SKÖNHETER & underbara skådespelerskor,
  är det inte ögonen som gör DET framför allt så säg!?...



                                     


                 


 
      
                                     


                                     

Kommentarer
Postat av: Biktstolen

A propå just bruna vs. ljusa ögon, läs:

http://biktstolen.blogg.se/1204029521_ljusa_gon_vs_bruna_go.html

2008-05-15 @ 19:52:08
URL: http://biktstolen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se