Donken i mitt ♥, trots allt...

Sitter här och kikar runt i andra människors bloggar, vilket jag har gjort lite för mycket den här helgen.. Dock ganska inspererande!!...
Jag känner mig helt orkeslös och rastlös och ja så kurrar magen till och jag kommer på
" ja juste ja jag har typ
inte ätit något idag,smaart hörru" Så börjar jag fundera på vad jag är sugen på... Mamma och pappa är inte hemma, så de skulle ju dröja flera timmar innan en riktig maträtt skulle stå på bordet...

Så kommer jag på en riktig superidé .. Mc Donaaalds!!.. Min kära mamma slipper laga mat och gud vad sugen jag blev på Donken mat.... Trots mina "bad memories", som jag försöker förtränga.... Kyckling vågar jag mig dock inte på.... Ringde nyss mamma och som tur var var hon på idéen, kommer snart hem med varm go mat,ååh, pommes. Smask var länge sedan sist.... Bad henne beställa Mc fish, i dom kan det väl ändå inte finnas några fjädrar!!....

Mm.. I somras fick jag ju en Fjäder i min favvohamburgare. Chicke Deluxe... Kan ju säga att jag inte var sugen på Mc donalds mat en låååång period efter det. Men som du kan förstå har jag nu gått vidare ,
samma otur kan väl inte hända just mig två gånger?!... Näe jag har gett donken en chans till!..

Fast om det skulle hända igen tror jag nog att jag gör slut med Donken- för alltid!!.. Usch o fy o blää..

Men just nu ser jag bara fram emot att bli serverad skräpmat framför tv:n, ibland är det såå skönt att få känna sig som ett fetto... På tv- menyn ikväll står det "Ensam mamma söker" och kanske något oc-avsnitt!?

image124




Inte gjort mycket nytta idag, men hann träffa Sara en liten runda, kollade på Theos dop.
Hans halv års dag till ära.
Har duschat o fräschat upp min hösttrötta hy rejält med peeling och annat..

Ska skicka lite bilder till Madde på mailen snart, bilder från när dom var hemma för 2 veckor sedan.

Helgen har gått fort men jag känner mig ändå hyfsat laddat för en ny skolvecka...

Trots att knuttarna hade röjarparty på andra sidan järnvägen inatt..

( TACK GODE GUD FÖR ÖRONPROPPARNA!!... )

Ska iofs inte klaga, nu var det typ ett år sedan de hade fest sist..

Under min barndom var det typ varrannan helg särskilt på somrarna.. Åh jag var rädd!!... ; /


Hoppas du haft en skön Slöndag!!

Redo för en ny vecka? Puss&Kram . / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se