Gymnasiemässa.




                                                    image140


Heej. =)

Har precis varit runt och kollat runt på 3 gymnasieskolor här i Kalmar. Började med Stagg, kände mig mest borta och förvirrad men de släppte efter ett tag.. :P  Sedan så åkte vi till Lars-Kagg och Jenny Nyströmsskolan.  
Lite småtrevligt och bra...   Är dock fortfarande lika inne på Media inriktningarna.....

Aja nu så sitter jag här vid mammsens dator på hennes jobb ( ligger precis vid Kagg & Jenny.. )  Skulle skriva ut lite grejer och så.. Har fetmycket läxor ja måste ta tag i snart. Gärna ikväll...Usch ja... Men men men annars är allt under kontroll?   Solen skiner , Häärligt!   =)


      Har inte så mycket mer att säga än: Ha en underbar lördag & söndag !  :) 

       Vi hörs.
      Pusshej / Josefine ♥


             VEM VAR BÄST I IDOL IGÅR?

Kommentera
tack!.. Åh berätta gärna hur det känns att börja gymnasiet och så vidare, känner mig ganska så osäker och förvirrad!..Du som vill och orkar såklart!..Väldigt välkommet ! =)


image143
                                                     ?

image142
                                                                                              ?
image141
              ?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hmmm... jag har konsigt nog aldrig sett på Idol det här året! haha (;
Kram på dig :)

2007-10-20 @ 19:56:12
URL: http://Gribbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se