Hålla andan...släckt-tänt-släckt-tänt

Ja jag får inte hoppas på för mycket, men mirakel kan ske!... Herre gud hur många gånger har jag inte dödsförklarat den här datorn? Har tappat räkningen!..

I fredagskväll trodde jag verkligen att det var over slut finito för alltid,men se här idag söndag så har jag suttit här med datorn på i över 10 ( jag håller andan hela tiden o väntar bara på att den ska slockna, den kommer göra det snart det vet jag!.. Men för varje ljusa sekund som går blir jag gladare o gladare!.. =P

Ska snart käka frulle... Ska till mormor sen o träffa kusin Marinda och hennes lilla 9 månaders dotter Alva . Så sjukt söt är hon!..=)

Blev en lugn lördagskväll med allt vad det kan innebära.. Lite godis, lite guacamole, en god middag, SvenssonSvensson+Babben o co, manikyr av mammsen, dagboksskrivande ( läxa..) åh lite där till.. Somnade vid 1-tiden..

Vaknade först vid 8 (!) idag. Men somnade som tur var om och steg upp vid typ halv 10 ?...

Åååh precis nu kom solen fram bakom grannens träd.. Häärligt!. Ser fram emot en dag som ska innehålla spa(bastning) , plugg ( ser ja inte fram emot men måste göras!..) kusin/kusinbarnsträff , fika, god mat och en lååång höstpromenad by myself eller i sälskap med någon!., :P

Jaha här slocknade det, skriver ändå men ser ju inte vad jag skriver- stänger igen laptopen åh slår upp den igen så ja kan spara detta inlägg... Ciaao


SMACK.

HEEY nu var det tänt igen. Gaah är trött på denna dator men ja vill ändå inte att den ska dö!..Får väl leva med att den slocknar o tänds om vart annat.. Bättre än att inte ha någon dator alls- Right?!..

Btw- Vad kostar en ny Laptop?..

Kommentarer
Postat av: Missankre

av att höra, låter de som virus på datan, har du provata t formatera om den? :)

hoppas du får en bra dag.

2007-10-21 @ 11:00:58
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se