Kvällspromenix ALIASPowerwalking

Nu så ska jag ut och ta en snabb promenix i den svala höstkvällen med endast min mp3 som sällskap?.. Får se om mor hänger på?!... Sedan så ser jag fram emot en lång , varm dusch och sedan en timme med Desperate Houswives


                              So long!  



                        
image89


Meningen med bilden? Ja för det första så är det vekligen så där kolsvart ute (  vid halv 8!... ) sommaren äår lång förbi... ujujuj.. Åh för det andra så vill jag ÅKA TILL PARIS. Om så bara över en helg... Inte har jag plågat mig igenom 2,3  franskalektioner i veckan i snart 4 år utan att ens få åka till Frankrike så jag får använda mitt lilla, lilla ordförråd jag lärt mig!.. Då känns de bra onödigt!!.. Åh ja vill åka dit SNART!!... : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se