Omgona bananer ( inkulsive pojkar & flickor..)




              image137

började dagen med att äta en omogen banan till flingorna, inte så gott....







Först och främst måste jag bara få framföra att jag är T R Ö T T på Omogna saker, såsom bananer & pojkar!.
Åh flickor med för den delen!..

Japp då det framfört...

Sedan så måste ja få "klaga" lite till o säga att jag känner mig så sjuuuukt orkeslös & trött, som alltid vid den här tiden på året!... Uuusch hatar det, men skyller en del på min sjukdom!...; /

Ganska tråkig dag i skolan, man försöker väl göra de bästa av de såklart. Jag, Karin & Emma på matten lyckas ju alltid undehålla oss själva och resten av klassen på ett väldigt bra sätt!.. På fysiken lika så!:.... Hoho.. Skulle inte stå ut utan dom där skratten o tramsen på lektionerna alltså!..Lika så " busringningen på toan ida med sara,karin & emma. - JA MÅ HAN LEVA; JA MÅ HAN LEVA; JA MÅ HAN LEVA UTI HUNDRADE ÅR!........osv.. ;D


Eng på sista timmen, orden hoppade framför ögonen på mig o ja kände mig smått, utpumpad, färdig, slut...


Nu så ska ja snart iväg till Sara tillsammans me L & Q. *Hemligheter ska smidas..* ^_*


Imorn ska ja stå i köket med Gustav, slipper både kemin & matten, så dom läxorna har blivit ett minne blått ( =) )

Räcker med de man har alltså.... Skriver senare!.

KYSSHEJ <3 ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se