Onsdaag-

Godkväll..{ Ja för man brukar väl säga att det är kväll efter klockan 6? }
Klockan är då sissodär 8 minuter över 6 och det är snart en timme sedan jag kom hem för dagen...

Skoldagen flöt på hyfsat fort.. Försov mig något i morse, inte så kontigt eftersom alla i huset försovit sig och då var det ju väldans tyst och så...
Stress,stress men hann iväg lagom till bussen kom!..

Började dagen med Kemi ( Jippihoo-noo ) sedan hade vi bild ( Jippihoo-yes ) Mitt & Emmas arbete äger och Bild-Mats är imponerad så de bådar ju gott än så länge !.. :P

Senså hade vi Svenska.. Inte så jobbigt.. Sen luch- ÄCKELPÄCKEL fisk.. Men den stekta potatisen tillsammans med broccoli och knäckebröd så gjorde jag väl ändå min mage någorlunda glad iallafall..

Seen så hade vi matematik ( sux, orkade inte göra så mkt idag, kunde inte koncentrera mig, like always.. Så får ja ta igen de på höstlovet ist..;/ )

Sist men inte minst hade vi individuellt APT-val , fortsatte att kolla på Narni på jättebild.. Den är lite söt faktiskt..Men ingen fika den här veckan!..;(


Slutade vid fem över två åh ja o Sara tog bussen in till stan. Köpa surprises ju ^^. ( Kommer berätta på fredag eller lördag..:) )

Åh så var vi inne på BR.s leksaker och tänkte oss bort till barndommens ljuva dar igen.. Åh vad mycket roligt det finns, ännu mer nu för tiden!..Vi ville ha allt!...xP Asskoj hade vi med alla Carebears, dockor, Telefoner, Shreks bebis o halloweenmaskar.. Åh, ja skulle fasen kunna tänka mig att jobba i en leksaksaffär!.. ; D


När vi väl hittat "överraskningarna" så upptäckte vi / jag att jag inte hade ett öre kvar på kontot eller rättare sagt 25 öre.. Oooops , tur att man får in 1000 spänn imon!. :P

Så vi fick vänta med att shoppa tills mammmsen kom vid tjugo över fyra med feta plånboken till hands!.. ;P
Nu så ska ja käka maat- mamma har gjort potatisplättor dagen till ära. Usch den enda maten jag absolut inte gillar.. Så tar lite rester..

Ikväll tittas det på Bonde Söker Fru & Top Model Sthlm..
En liten promenix och lite Eng-plugg ska jag försöka hinna med också hade jag tänkt!..

Ååh på lovet ska jag o syrran förmodligen gå en prova-på-vecka på Fitness. Asnajs!.. =)

Näe nu har mamma typ tjatat sönder sig.. Så måste dra.


Ha en kul kväll , KRAM&PUSS / JOSS =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se