Saturday night..

Heej!.

Blev en kul runda till staden med älskade mamma. Var på riktigt shopping&prathumör så mammsen fick inte en lugn stund.. Ville ha allt i stort sett. Men blev "endast"
en ny bh, en ny mascara, en underbar liten väska, örhängen och lite annat smått o gott. Mamma köpte också sin första foundation någonsin!.. ( ja på hennes tid körde man bara med brunkräm xP ) Ändå var vi bara inne i stan mindre än en timme. ( Weei shoppingrekord- kanske!?..) Skoj vart det iallafall och jag blev glad.

Sedan åkte vi över ölandsbron till vackra Öland. Solen sken fortfarande, molnen speglades i havet och himlen var så gumdomligt vacker så jag satt o tjatade om att jag önskade att jag hade kameran med mig...
Åkte iallafall en runda till Ö&B. Mammsen skulle köpa en hatthylla till jbbet och så köpte vi en  ny  våg, godis och lite annat trevligt!..

Sen så åkte vi tillbaka in till stan och gick till Ernesto och åt Kalmars typ godaste och dyraste pizzor!..En liten pizza kostade liksom 100 spänn å sallad ingick inte ens.. Men så var det ju också en av de godaste pizzorna ja smakat!
Tog en Frute de Mare som ja brukar!. Smaskens!.

Vid bordet bredvid satt det ett helt gäng med rockiga killar åh åt, dom var tydligen ett band som skulle uppträda där ikväll.. Servitören skojade o sa att vi kunde sätta oss där hos dom när vi kom in... Heh.. Han var skön förresten, han bara: Åh så ska tända ljuset åt er så ni får de lite romantiskt åh så blinkade han med ögat mot mamma flera ggr o höll på!.. ; ) Men älskar Ernesto , känns så lyxigt och snygg inredning osv där inne!..

Väl hemma satt jag i bilen & sjöng/skrek till radion i en kvart eller så innan jag gick in...

Vid 8 ska ja kolla lite på Rädda Barnen galan , Jag bidrog ju dom med en femma igår ju!.. ; )
Sen vid 9 tänkte jag ge filmen " Wedding dates"( eller vad den nu hette) en chans!..
Annars blir det väl någon annan film eller nått!...

Om det är fint väder imon har ja o mammsen bestämt att vi ska ge oss o gå en lång runda, kanske förbi skogen och ha med oss varm choklad o fika.. Hoppas!. Kära sol låt dina strålar lysa över oss denna söndag!.. ^^.

Hörses!. Ha en naaajs lördagskväll! 
 
    Bilder på dagens klipp kommer!.. : )

PUSS på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se