Slappeonsdag.




                      image150


                                  Jag och Sara in tha car =P





Hej hopp.
Onsdag idag då, känns mer som typ söndag? Söndag hela veckan när man har lov ju!..
Dagen har flytit på,vääldigt snabbt tycker jag. Jobbigt snabbt, det är ju redan mörkt ute ffs,
(klockan är inte ens fem) åh då tror man ju att klockan är mer än vad den är också såklart.. Usch hatar mörker, varför ska man vrida fram till vintertid, för att vi ska bli mer deprimeradeJag hatar när det är mörkt ute när man kommer hem från skolan ju!..

Well, well inget man kan göra något åt, mer än att man får klaga lite, ibland...

Igår steg man då upp vid kvart över fem. Trodde jag skulle känna mig död och att det skulle bli omöjligt för mig att stiga upp så tidigt, särskilt med tanke på att man inte kom så tidigt i säng som man hade tänkt sig förgående kväll..
Men det gick finemang, jag var glad & ja hyfsat pigg iallafall.. Så ja stod o fixade havregrynsgröt innan klockan var 6 på morgonen.
Halleluja ,måste någon av änglarna ha tänkt tyst för sig själv...

Kom iväg vid halv 7 ungefär. Hämtade upp Sara sen hade vi 3,5 h sittandes i en bil framför oss..
 Men gick ganska så fort!.. Väl framme fick vi stå i kö för att komma in i affären i sissodär 15 min.
Har jag aldrig gjort förr men alla nya upplevelser ger en erfarenhet ( eller nått sånt!..) ^_^

Men mycket folk var det
, knappast så förvånande med tanke på att det är höstlov. Jag och Sara delade på en vagn, som snart blev full ( efter ca 4 h? ) Jävlar va vi shoppade.. åh puttades, åh trängdes med folk, tjuriga tanter & gubbar i mängder, ja fan va tjuriga vissa människor kan vara alltså!... Åh kundvagnar som blockerar ens väg, ööverallt. Man slängde typ ner allt man kom åt dom första timmarna.. eller inte allt men sånt man var ute efter ..:P

Myyycket blev det, kläder, Desperate Houswives season 1 ( önskar mig 2:an i julklapp !.. ^^, ) väska, smink, pyjamas, underkläder åh massa annat smått o gott. Allt det som jag köpte gick på ca: 1200 kr
( ganska så mycket för pengarna om man säger så!.. )

Var inne på G:kås ända tills klockan var kvart i åtta, åh götapetter vad trötta och hungriga vi var då, hela bunten.
Det tar verkligen på krafterna att shoppa.. Ujujuj, Shopping är en sport, en mkt rolig sådan!.. =)

Tålmodigast av oss alla var nog ändå vår kära lilla Theodor, fy fabian vad duktig och gosig han var alltså!..

Aaaaw inga ord i världen kan förklara min kärlek till min systerson!.. Absolut inte!.. ♥

Efteråt åt vi då på Burgerking/Asiatiskt restaurang Jag, mor & sis´käka asiatiskt o sara körde på burgare o pommes. Smaskens , den där maten satt en aning fint i magen.. =)

Sen bar de hemmåt, usch ja var så trött o rastlös så ja kunde inte ens somna. Men resan gick hyfsat fort ändå!.
Var hemma vid nästan halv 1 på natten.
Somnade typ vid 2.. Blev väckt en aning för tidigt idag.. Har känt mig ganska så lam o seg idag, men de får man ibland  ( har jag bestämt.)
Har ju ändå dammsugit hela nerevåningen, tömt diskmaskinen och varit uppe hos mormor och ätit våfflor.
Var hos mormor i typ en timme drack té och käkade 4 våfflor sedan gick jag hem och kollade på de två alldra första avsnitten av Desperate Houswives. Så jäkla bra!! =) 

Nyss så kom mamma hem från jobbet+maxi och Madde & Theo kom precis hem från mormor.

Ska snart byta om till mina nya träningskläder åh vid halv 6 så drar jag och syrran in till NC ( Nordic Club ) och klockan 6 så ska vi gå på Afro Power Dance, ska bli så jäkla kuul! = D


            Nu så måste jag dra och käka banan o byta om. Redo för lite workout. Verkligen välbehövligt!.. 
Tränigen i måndags ( Body pumpen ) var askul & tufft!. Blev förälskad i NC ( forna Fitness) med en gång!..                     Kul att både jag och Madde fick en gratis prova-på vecka iallafall. Generöst!..^^, 
                
                              Ha en trevlig kväll ! ( Åh glöm inte "Bonde söker fru" vid kl 8 & Top Model Sthlm vid 9 (!) ) :D
                      
                                    Puss&Hej / Josse ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se