Sundaymorning..


God morgon- eller vad man ska säga?  

Blev väckt vid halv tio av Madde & Theo , preeciiis när jag skulle bli klippt ( På MAXI ) Sjukt verklig dröm och drömde hela kön till frisören som satt mitt på tros/strumpavdelningen... Precis när ja satt mig och ska börja säga hur jag vill ha håret så blir jag då väckt..Undrar om de hade blivit snyggt?...; )




Har sedan dess ätit frulle, tagit kort på en liten bubbe som skuttar runt i sin " lära-gå-stol " och jaa satt igång datorn, inte så mycket där till.. Nu så ska jag äta en Rostad macka med hounung.. Mumsigt!.. =)


Idag spelar Kalmar FF mot AIK i Kalmar , Christian, Pappa, Mamma & Toffe ska gå.. Får se vad jag, Madde & Theo hittar på!.. Något kul/mys hoppas jag...:=)


  Är på bra humör idag, hoppas du också är det!!.. 

              Ha en supermysig S(l)öndag!
                                                           Puss & Kram / J o s e f a j n ♥





Btw- Ett monster till svärmor eller Monster-In-law -
Som de blev att jag valde att titta på igårkväll.. Tyckte jag var jättebra faktiskt!.. =P       

Har frågat frågan tidigare men vad gör DU på lovet !?  Jag kmr uppdatera dagligen så jag berättar inte nu!...
Men DU får gärna berätta! !... : )


                                  image149

                                                     Hoppas man inte får en svärmor som henne.....^^-


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se