The new me

Halloj, så är jag tillbaka. Nypromenixad & Nyduschad!. Känns bra, känner mig mycket piggare & gladare nu faktiskt!..


                       Bara en kopp grönt té & någon macka som fattas i magen för att jag ska känna mej "fulländad".

                                                 Have a nice evning!♥Josse


                                    image90

Jag redo för en liten powerwalk, med min nya mössa ( aja en o en halv vecka gammal) åh mina nya gossiga vantar som jag köpte på Lindex i söndags för överkomliga 20 kr (!)
 Det enda sällskapet blev min  mp3, mamma är fortfarande lite snurrig sen hon slog i huvudet i fredags o fick en lättare hjärnskakning!..  Men det var skönt , var ute och gick i 25 min.
Bilden är tagen för lite mer än en timme sedan..:P
     




         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se