Tips för torrisar!..

Här kommer mina bästa tips för alla torrisar där ute, ja i kapp med att löven på träden blir torrare och torrare så blir ju även huden mycket torrare.

Finns det något värre än den där stickande kliande strama känslan när läpparna,händerna eller ansiktet som är alldeles uttorkat o verkligen skriker efter fukt! 
Nej usch o fy, värre saker finns såklart men här är mina räddare som gör att jag
- slipper vara en torris mes spruckna läppar!.. 


                            


 Försvarets Hudsalva!. Vad fasen skulle jag vara utan denna så kallade hudsalva! Näe jag är totalt beroende av den och jag kan inte somna på kvällarna om ja kommer på att jag har glömt att smörja in läpparna!.. Om ja så missar en kväll så vaknar jag med betydligt torrare läppar!.. Jag har provat otroligt många olika sorters lypsyl och salvor och INGEN slår denna!    Finns på Apoteket för ca 16 kr (!)    "Som ett mirakel för dina läppar, jag lovar!."


                                                        

Här har vi en annan hjälte jag inte skulle klara mig utan!. Niveas intensivt fuktgivande fuktkräm för ansiktet och kroppen. Inga konstiga dofter eller annat utan känns väldigt fräsch och återfuktar huden rejält!.. Finns inte en dag jag skulle klara mig utan denna!.. Märker skillnad på huden så fort jag lånar någon annans ansiktskräm , huden får utslag och blir inte lika mjuk!... Den passar alla hudtyper och jag rekomenderar den STARKT!..

Finns att köpa på allt i från ICA till H&M. Kostar runt 25 kr!..

Den bästa handkrämen är enligt mig-  Vaseline- Bra för både händer och naglar!...

                      

Jahopp, här har ni mina favoriter, såklart har ju alla olika smak och olika hudtyper men för mig passar dom har två produkterna perfekt, både sommar som vinter!..
Kroppen smörjer jag in med antingen Niveas fuktkräm här ovan eller Niva med lätt brun utan sol effekt!..
Alternativt någon av dessa smarriga Body Butters från "The Body shop"

                 

  Vilka produkter använder du dig av för att förbli len som en barnrumpa!?..

Berätta!                     
Jag kanske inte har upptäckt dom bästa produkterna än!...  : )
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se