Tisdaag-

I told you once again, Life is what you make it!...

Okej till den "stora" frågan: Lyckades jag vara mer positiv idag, trots all stress?

-Joda jag har skött mig riktigt bra, om jag får säga det själv!!..=)

So:muntliga gick kanoners- inte alls så jobbigt som ja trodde de skulle va!..
Utveckligssamtalet gick också super!.. Lite okoncentrerad ibland, lite slarv med vissa läxor men annars- Perfekt!..:P Mamma har då aldrig behövt gå bekymrad fårn ett utvecklingsamtal.. Jag är en så duktig flicka (A) Eller som Gunnel ( kemiläraren..) uttryckte det: En rar & fin tösabit! . Haha.. - Typiskt Gunnel!...


Om lite mer än en timme så sitter jag bänkad framför Desperate med en påse nötmix ( blåbär & tranbär ) som sällskap.. Bättre än godis- right!? :)



Käka middag på Donken idag med mammsen (för att fira..;) Åh så köpte jag mig en ELLE och slängde ner en massa mat o grejer på MAXI.. Hah. Kalla mig sjuk men jag tycker faktiskt det är lite kul att handla mat! ^^-


Ha en trevlig kväll!.. =)



PUSS&KRAM / Jooooosse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se