Whatta hell is going on.?

Ja vafan händer!?.. Vad fan är det med mej, vad fan händer med mitt liv!? Myckte fan där jag vet, men det ordet är ett mycket användbart ord och ja vafan när allt känns som rena fan så måste ja få använda ordet fan hur jäva mycket jag vill!... Åh andra svordomar med såklart. Hatar när vuxsna människor ska hålla på att klaga bara för att man svär, Tillkalla inte djävulen säger Prästen, Vilken djävul?! Vafan bor du in nån jävla sagobok prällen lilla, det finns ingen jävla gud, det finns ingen jäva satan!.. FAKTISKT!. Åh mamma säger: Tänk på att du har MVG i svenska, lev upp till det n!... Blablabla.. Livet bara finns.. Åh ja är jävligt trött på det just nu!..Inget känns meningsfullt längre,
Allt är bara TRÅKIGTTRÅKIGTTRÅKIGT, känner mej bara missförstådd, misslyckad och allmänt missnöjd med tillvaron. JÄVA HÖSTDEPP...  Jävla tonårsliv...

Ursäkta att detta blev ett sådant klagigt deppigt, fult, meningslöst,emo- inlägg, men ja är bara tvungen att få skriva ut min ilska lite, allt kan inte gå ut över familjen!.....:(


   Tillsist!. FUCK dumma livet, Fuck på mej!.. WHYYYYY känns allt så fel!?   ;( 



                                            


 Ska åka o spela piano nu, pianot som är lika svartvitt som mitt liv.. Undra varför ja trivs i svartvita kläder!?...     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se