A brand new week

Japp en ny skolvecka har jag framför mej. En helt ny vecka med ny energi och nya tag!.. Har bestämt mej ( jag och Sara tillsammans) att vara positivt inställda!!.. Vad vorre livet utan skolan liksom, egentligen!? ^^.
 
 
Ha en supervecka!. För det ska jag ha, jag ska göra mitt bästa för att både vara aktiv och ambitiös i skolan, glad & trevlig mot alla lärare som elever och framför allt ska jag tro på mej själv, ha kul & tänka positivt i alla lägen!
 Snart är det höstlov ju!!..
        


 ( se jag kan vara positiv!!)

 Livet är inte skit livet är som det är och om man inte tänker efter så mycket så är det ju alldeles, alldeles ... Underbart!...

             

                   
image57
 En bild som jag tog igår på våra rosor utanför dörren. Som är än vackrare efter regnet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra rosor!.. Uh yä<3

2007-09-09 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se