One more Sunday without sun...

I morse vaknade jag av James Blunts ljuva stämma kompanjerat av endast gitarrmusik... Ja trodde ja drömde, för även om du är ett James Blunt fan eller ej så ska du veta att känslan att vakna till You´re beautiful , från en livekonsert i London en hyfsat sen söndagseftermiddag, var riktigt häärlig!.. Åh så fick de mej ju att gå upp också för att se vad tonerna kom ifrån, datorn såklart och mammas fleesjacka l på stolen varm och go och fick mej att förstå att det var mamma  som skapat denna morgonharmoni i huset endast någon minut tidigare..  Ett bra sätt att vakna på alltså!..


Fastnade såklart vid datorn.. Satt här i kanske en halvtimme innan ja käkade frukost och sedan gick in i duschen.
Efter ja kommit ut ur duschen skulle mamma & mormor ganska så snart åka in till stan en runda. Så jag smörjde in mej och bytte om i en herrans fart. Snålade med sminket men hann knappt dra en borste igenom mitt dyngsura hår innan vi skulle åka... Men med skulle jag!..   Tog med mej Biologi & matteboken för säkerhetens skull.. Åh Saras James Blunt skiva ( den nya, All the lost souls ) som ja lämnade till henne efter vi vart i stan.

Så började vi med att åka till de andra "riktiga" Kinesbyggnaden, Inte lika fint som "reserven" vid gamla Bombadier.. Så åkte vi dit sen med, igen^^ mormor ville ju se så.. Så fikade vi där också!.. Winerbröd och en halv chokladboll+ vatten blev det för min del...

Sen så åkte vi till MAXI.... Åh ja köpte en vit baker/mössa & ett par höga röda vantar för det sammanlagda överkomliga 40 svenska riksdalen!.. KLIPP!..
La även undan en underbar oversizetröja/klänning som jag blev smått förälskad i!.. Kostade 349 och mamma tyckte den var lite stor för den fanns bara i Medium då men jag tycker det är snyggt med för stort men sånt där förstår sej ju inte mamma på.. Iaf small skulle kanske sitta lite bättre.. Ja  la iaf undan den till imon.. Mamma kanske åker in till Lindex i stan och kollar om den finns i  Small där annars kanske hon köper den imon om hon är på gott humör!... Stackaren har ju fått en lättare hjärnskakning, åh är konstant snurrig och har ont i huvudet..(slog i huvudet o bagageluckan i fredagskväll...) :/

Aja vi får se hur de blir med de!..  Fin & SKÖN var den iallafall, OM den nu kommer bli MIN så ska ja självklart lägga upp en bild på den här!... Håll tummarna för det!!.. ; )

         Nu så ska jag kolla på Ensam mamma söker.. Och sedan tänkte jag glutta lite på filmen : Åh så kom Polly.

Jajamänsan så får det bli.  Åh så lite biologi & matteplugg mellan det...

                       Hoppas du får en bra vecka, själv har jag en vecka full med läxor och prov/diagnoser framför mej.. Men jag ska som vanligt tänka POSITIVT och så räknar jag ju dagarna till höstlovet..!!  : )
       
             PussHej. Er tjej, Josse Alias Lollipoppan... ^^.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se