Skogstripp

Var ju som sagt i Nybro, i den djupa skogen och så hälsade vi på morfars grav idag...Jag, mormor & mamma!

                                    image49
 

                                    image50

Blev som alltid när man är i Nybro ett litet stopp på Ö&B, köpte "nyttigt" godis, nyttigt o nyttigt men nyttigare än annat godis och framför allt GOTT!... Blev lite annat smått o gått som hårinpackningar & bodypeeling... Mer för pengarna!


                                     image51

  Haha, lite smågross bild, jag veet! Men på något konstigt sätt gillar jag den ändå!... Ta inte illa upp, det är bara en mun med godis som har tuggats mellan mina nyborstade bissingar!!... ^^



                        
                         image52
Jag tycker att skogen är både skrämmande & vacker på samma gång... mystisk och hemlighetsfull på något vis...

                           image53

  Skogen bjuder på många skatter så som goda bär och svampar, men jag och skogen är ändå inte en jättebra kombination... Jag vet inte om det är jag som har blivit mesig men skogens djur är skrämmande...Mitt hjärta höll på att stanna av en padda idag liksom!....
            
                          image54
   Efter att mormor och mamma fått plocka av sig ett tag och jag fått fota av mej o plockat lite blåbär så satte vi oss ner och fikade , att fika i skogen är trots allt bland det mysigaste man kan göra. Men det var bara det att vi blev totalt attakerade av mygg.. Så har säkerligen fått ett antal myggbett idag! Men men...

                             image55
                                    Jag på en sten i skog, far far away from home....

                                    image56
         Sedan så åkte vi till morfar ( till hans grav rättare sagt.) morfar som dog en dag innan min 3-årsdag.. Åh morfar jag önskar att fick lära känna dej...

Jag hade först för mej att jag inte skulle följa med till graven men efter att mamma o mormor bara kommit några meter från bilen ångrar jag mej öppnar bilen och utbrister:
"Eller nej vänta jag följer med, morfar kanske blir arg annars!...."
   


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se