Before the sun goes down...

Ja tänka sig, solen skiner forfarande.. Fast det är inte mycket kvar av den...
Själv känner jag mig ungefär likadan...

Trött,förvirrad,småledsen och helt,helt loj...
Men det är väl så det Ska kännas att vara tonåring...Bara att acceptera antar jag...Inte länge till...

Fått lite färg i ansiktet idag iallafall, är alldeles varm om kinderna.
Det piggar upp. Trött på att vara vit och grå o blä.
Har ont i magen också.

Men fåglarna sjunger än och så länge jag hör deras sång så ska jag egentligen inte klaga!...

Ska se om tv:n kan pigga upp mig lite?!..
Eller en kram från mamma eller lite godis, kanske alltihop?!...Mm,så får det bli...

                
                   
                          image409
                                    "Bild tagen av mig i Turkiet sommaren 2006" 
                 

Kommentarer
Postat av: sandra och sara

vad hörlig bild !!

2008-04-20 @ 00:06:12
URL: http://timtal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se