Godnattttt

Trevligt hos morbror, oh ja!..Kakor,fotovisning,snack och lek,skratt
Alva, mitt söta kusinbarn som är 1 år och 2 månader har blivit stora kickan sedan jag såg henne sist.
Hade helsköna saker för sig och tydde sig till mig med en gång- fast än vi inte träffats på läänge.
Fick värsta mysiga kramarna- var jag den enda av gästerna som fick...=)

Var hemma prick klockan 9, i perfekt tid till Top Model alltså.
Men de var inte så kul ikväll, bara tillbakablickar ju. Så jag fastande såklart här....

Bara två fjuttiga,korta dagar kvar i skolan sedan H E L G- jag längtar!!

            Puss&Godnatt! ♥ Sov sötast.

     image362

Kommentarer
Postat av: Mia

Fin bild :)

2008-04-03 @ 20:08:37
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se