Happy Birthday to meeee!

Tjallala,det är Min födelsedag!...=D
Känns kanon att vara 16 hittills, fast egentligen är jag ju bara 15 fortfarande eftersom jag föddes klockan 3 på eftermiddagen!...

Blev väckt vid halv åtta tiden... Med jordgubbar,varm choklad och hela baletten...=)
Har fått finifna saker,verkligen!!

     image422

Sony Ericsson w580 i, Rosa..=) ,Ansiktsbehandling på Movement, fodral till iPoden, nagellack,presentkort på Gina, set från "The Body shop" med ansiktsspray,läppsyl och passions body butter, gula accesoarer i 60-talsstuk och en grön supergosig mjukisdress!!

      image423
        "Mongolina Alias jag i mjukisdressen..(mobilbild as you can see..) ;P
Den kommer jag typ bo i på helgerna och när jag kommer hem från skolan om dagarna- så gosig!! "

Är jättenöjd!! Den där mobilen har jag ju suktat efter ett bra tag om man säger så!.....=)

Nu så ska jag gå upp till mormor
- för att fota henne tillsammans med alla blommor som hon har fick på sin 80-årsdag!!...

I köket luktar det nybakat...Ikväll klockan 6 kommer det gäster med mera presenter?!..;P
Mmm, det är underbart att fylla år, eller hur?! =)))

Hoppas att ni också får en fin dag!

Puss!!♥

Kommentarer
Postat av: amalia

grattis :)

2008-04-28 @ 20:39:24
URL: http://amaliasstil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se