Lördag- The day before my birthday...;)

Hallojsan-Stojjsan! 
Ingen uppdatering igår, jag ber om ursäkt! Men jag hade like nada tid över!..

Simhallen ( badade bubbelbad med utveckligsstörda och åkte lite rutchekana med Emma )
Simmade en jäkla massa, fjäril,rygg,krål...
Sedan så kunde jag inte dricka vatten förrens till kvällen, jag hade liksom fått mitt vattenbehov i magen tidigare...
Blä!..

Men men, trevligt. Sedan en kort promenix till Jenny Nyströmsskolan för att sitta på första parkett o digga till några avdaskade rock-tanter med skinnbyxor som visade sina fetbleka magar och trodde att dom var allmänt coola!...

Skrattet satt i halsen,hela "showen" igenom, släppte bara ut lite ibland, när rätt tillfälle gavs...
Haha...

Sen tillbaka till skolan, vi hade bara en kort hemkunskapslektion och engelska kvar.
Efteråt så drog bruttsen med mig in till stan.
Fick ha Hildas kofta för ögonen och så ledde dom mig till "målet".
Det var tamigfan det läskigaste jag har varit med om- men roligt!! =D

Målet var då Ming Palace- där jag bjöds på kinabuffé och friterad banan med sirap och glass till efterätt!!
Mmm...=)  Fick en superduperunderbar ring från Hilda & Sara också!..

Supernajs!
Tog bussen hem med Hilda sen och hon följde med hem hit en sväng.
Vid 7-tiden så åkte Hilda hem o jag gick upp till mormor som faktiskt fyllde 80 år igår!!!
Fikade där och så.

Vid halv 9 cirkus kom Madde(syrran), Chrisitan & Theodor med flyget från Sthlm.

 
Just nu så sitter jag i vårt uterum, som är Hett som en jävla bastu. ( ca 30 grader! )
Theoplutten kryper runt o gör små glädjeskrik här nedanför mina fötter.

Pluttiiis!! =)))))

Måste gå nu, ska passa  lillen medans mamma och Madde åker och handlar...

           Han vill visst kasta boll nu!..Bäst att ställa upp!..;)

Ha en dunderfin dag!

       Pusss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se